5 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben 30 weken zwanger van een tweeling en nu 8 kilo erbij en ben zelf 1.58 en woog net als jou 50 kilo! Merk ok dat me lichaam moe is, slapen lukt niet echt meer en heel veel pijn

5 jaar geleden

Reactie op Ann1994

Ik ben 30 weken zwanger van een tweeling en nu 8 kilo erbij en ben zelf 1.5 ...
Wauw🥰 super mooie buik!! En zoo prachtig een tweeling! Jongen/meisje ik ben zelf ook 1 van een tweeling maar krijg toch echt een eenling 🙂 sterkte met de laatste trimester 😇

5 jaar geleden

Wauw🥰 super mooie buik!! En zoo prachtig een tweeling! Jongen/meisje ik be ...
Super lief dankjewel! Jij bent ook echt mooi zwanger 😍en draagt ook helemaal naar voren! Jij ook succes met de laatste loodjes

5 jaar geleden

Ik ben nu 30 weken en 1 dag zwanger en ben 1,54 lang en ben nu 5,7 kg aangekomen dus helemaal niet zoveel!

5 jaar geleden

Lieve dames, Sinds kort kijk ik elke woensdag naar de dubbele topics in onze geboorteclub. Over het onderwerp gewicht heb ik meerdere meldingen ontvangen omdat er vrij veel topics in deze geboorteclub zijn die daar over gaan. Voor vragen en opmerkingen over het weinig of veel aankomen tijdens de zwangerschap en of in het laatste trimester wil ik jullie heel graag doorverwijzen naar het topic Kilo's. Het topic is te vinden via https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2020/kilos-oM5RJn Dit topic ga ik dan nu sluiten. Mocht dit je het gevoel geven dat ik de nuance verkeerd heb gelegd, laat het me dan gerust weten! Lieve groet, Anna