11 Reacties
2 jaar geleden
Was hier ook een hele zoektocht, tot ze eens wat mocht drinken van mijn milkshake sinds die tijd drinkt ze uit een rietjes beker.
2 jaar geleden
Wij hebben haar eerst uit een gewone beker leren drinken. 100x verslikken en droge kleding aan, maar ze snapte het wel snel. Toen ze dat eenmaal doorhad gingen we over op een 360掳 beker. Ze drinkt daar wel wat minder uit dus ik start de dag wel met 2 flessen water/thee. Zo drinkt ze iets meer dan een liter per dag!
2 jaar geleden
Alles wat papa en mama doen, is interessant hier. Zo ook het drinken uit een andere beker dan een fles. Wij hebben het gewoon voor gedaan.
Eerst een rietjesbeker, kort daarna een 360 graden beker. Daar drinkt ze hier thuis nu al maanden uit.
Zijn nu aan het oefenen met een difrax oefenbeker om uit een gewone beker te drinken, want bij papa en mama uit het glas is toch ook wel reuze interessant.
Hopelijk kom je erachter wat voor die van jou werkt 鈽猴笍 Succes
2 jaar geleden
Hier heb ik het rubberen deksel een beetje ingeduwd toen ze de beker aan dr mond had zodat er wat uit kwam. En toen had ze het ineens door.
2 jaar geleden
Reactie op Ro2020
Gewone beker al geprobeerd? Dat zal een paar keer fout gaan, maar dat hebbe ...
Dit zou ik denk ik dan ook proberen eerst zelf vasthouden en kleine slokjes geven en dan uiteindelijk zelf laten doen. Die van ons drinkt al best lang uit een gewone beker zonder hulp.