41 jaar en zwanger

Liesbeth 1979
14 dagen geleden
Volgen
Hoi Zijn hier nog dames boven de 40 die zwanger zijn. Ik ben 41 en ben nu 6 weken zwanger. Totaal onverwacht en ongepland maar wel gewenst.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
54 reacties
Vannie81
14 dagen geleden
Niet 40 maar ik ben 38 en 39 als de baby er is.
  • Rapporteren
Chris79
14 dagen geleden
Hoi , ik ben ook 41 en zwanger. Het is niet mijn eerste zwangerschap maar wel erg gewenst. Ik ben nu 6+1 . Nafuurlijk gefeliciteerd.
  • Rapporteren
Evelien_82
14 dagen geleden
Proficiat met je zwangerschap. Ik ben 38
  • Rapporteren
Liesbeth 1979
14 dagen geleden
Dankjewel allemaal. Ook voor jullie een dikke proficiat.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
14 dagen geleden
Ik ben 40 en 7w+ 4 zwanger.
  • Rapporteren
Essie39
14 dagen geleden
Gefeliciteerd ik ben zwanger en 39 jaar
  • Rapporteren
Alhamdolilah
13 dagen geleden
Hoi ik ook 44 jaar na 10 jaar proberen en medische molen en de hoop opgegeven nu 6 weken en 3 dagen zwanger zo gewenst en zo gelukkig kan niet wachten tot de eerste echo maar niet zoveel symptomen nu hoop het wel natuurlijk zo gelukkig echt gelukkig is mijn eerste zwangerschap
  • Rapporteren
Liesbeth 1979
13 dagen geleden
Reactie op Alhamdolilah
Hoi ik ook 44 jaar na 10 jaar proberen en medische molen en de hoop opgegeven nu 6 weken en 3 dagen zwanger zo gewenst en zo gelukkig kan niet wachten tot de eerste echo maar niet zoveel symptomen nu hoop het wel natuurlijk zo gelukkig echt gelukkig is mijn eerste zwangerschap
Een heel dikke proficiat en een goede zwangerschap gewenst
  • Rapporteren
capeldoorn
13 dagen geleden
Ik ben 40 en zwanger van mijn eerste kindje. Ik had niet verwacht dat het zou lukken dus het kwam toch als een verassing. Ik ben nu 7+6.
  • Rapporteren
grace81
13 dagen geleden
Gefeliciteerd! Ik ben bijna 39 en heb al 2 kinderen van 10 en 6. En ben nu 5 weken zwanger.
  • Rapporteren