36 Reacties

4 jaar geleden

volg

4 jaar geleden

Ik lees even mee!

4 jaar geleden

Volg

4 jaar geleden

Roze en blauwe helium ballonnen die mijn zoontje vast houd in zijn ene hand. In zijn andere hand een letter bord waar op staat: Hoera, ik word grote broer. Foto's buiten op een grasveld bij bomen gemaakt

4 jaar geleden

Ik lees ook mee

4 jaar geleden

Ik vind dit leuk

4 jaar geleden

O ja inderdaad die vind ik ook nog lastig.. Ik volg hem ook 🤪

4 jaar geleden

Wij hebben deze in een foto lijstje gedaan

4 jaar geleden

Reactie op Fem_x

Ik vind dit leuk
Die is leuk! 😀 Ik volg ook even...

4 jaar geleden

Wij gaan het zo aankondigen met Pasen. Ze moeten het ei breken. In het ei zit een briefje met de tekst: WE'RE EGGSPECTING BABY *ACHTERNAAM* NOVEMBER 2020

4 jaar geleden

Reactie op Fem_x

Wij gaan het zo aankondigen met Pasen. Ze moeten het ei breken. In het ei z ...
Oeh die is ook gaaf! 😀

4 jaar geleden

Reactie op Fem_x

Wij gaan het zo aankondigen met Pasen. Ze moeten het ei breken. In het ei z ...
Aan zoiets zat ik ook te denken ja.. is dat ergens te koop of ga je dat zelf knutselen?

4 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem ik kon op pinterest ook niet veel origineels vinden dus heb wel een t shit besteld voor mijn zoontje doe 2 april 2 wordt en op de voorkant staat ssst ik heb een geheimpje en aan de achterkant ik wordt grote broer. Zijn verjaardag gaat nu niet door .ik heb t shirt nog niet binnen en de eerste echo is verplaatst naar 16 april... en ben verder nog idee loos .. dus ik volg ook mee

4 jaar geleden

Aan zoiets zat ik ook te denken ja.. is dat ergens te koop of ga je dat zel ...
Dit heb ik zelf gemaakt. Vogelnestjes heb ik online besteld. Gekleurde eitjes zijn van chocola en heb gaatjes in echte eieren geprikt en ze uitgeblazen. Daarna doorgespoeld met water en laten drogen. Heb briefjes gemaakt en die heel klein opgerold en in t ei geduwd.

4 jaar geleden

Reactie op Fem_x

Dit heb ik zelf gemaakt. Vogelnestjes heb ik online besteld. Gekleurde eitj ...
Erg knap gedaan!

4 jaar geleden

Ik ben een maand geleden naar Disneyland geweest en heb daar voor ieder een t shirt gekocht, allemaal Mickey/miney mousse(zie foto) en wij gaan deze dragen en het babypakje in de hand houden ook op de t shirt van ons dochtertje gaan we BIG SISTER laten drukken

4 jaar geleden

Nu je elkaar niet meer écht mag ontmoeten... Allemaal een bordje met eigen geschreven tekst vasthouden en voor het raam bij je familie/vrienden gaan staan! Zie je direct de reactie!

4 jaar geleden

Ik heb een t-shirt gekocht voor mn dochter met "this little princess is becoming a big sister" We gaan langs bij mn ouders die van binnen uit achter het raam de tekst kunnen lezen, gezien we elkaar niet "echt" kunnen zien. Dus helaas wel iets minder persoonlijk, maar anders wordt het misschien te lang wachten voordat we het kunnen vertellen.

4 jaar geleden

Afhankelijk van wanneer wij het gaan vertellen zit is een van de opties om in een paasei de foto te doen. Wij hebben een chocolade winkel in de buurt namelijk, dus ik hoop dat ze dat voor ons kunnen maken.. en dan moeten ze na het krijgen direct het ei kapot slaan ..

4 jaar geleden

De onze 😊