16 Reacties

4 jaar geleden

Met dat probleem zitten wij hier ook. Mijn ouders wonen 7 huizen verder, dus denk dat we daar wel heen gaan. We hebben allemaal geen klachten. Maar om nou iedereen af te gaan wil ik ook niet. (Ik en mijn zoontje hoor bij de risicogroep.) Dus gaan vanavond even uitvogelen hoe we het op een leuke manier toch aan iedereen kunnen vertellen.

4 jaar geleden

Ik wilde vandaag nog even naar mijn vader en stiefmoeder. Ik dacht voor de lock down aan. Ervan uit gaande dat die er komt. Maar zij vinden het risico te groot. Echt super vervelend, snap het wel daar niet van...

4 jaar geleden

Een pakketje opsturen met iets erin? Of een kaartje met een foto erin van de echo oid? T is idd een stuk onpersoonlijker nu. Wij hebben een rompertje gekocht en ik hoop echt dat ik hem tegen die tijd gewoon persoonlijk kan geven.

4 jaar geleden

Wil sowieso nog even wachten tot de echo van 8 april maar vrees dat alles dan nog veel erger is.

4 jaar geleden

Ik ben van plan voor het raam te gaan staan. Mijn man wil dit niet bij zijn ouders, omdat hij er van overtuigd is dat ze ons dan toch binnen willen hebben. Heb gevraagd of hij het erg vind om het wel bij mijn ouders te doen. Daar moest hij nog over nadenken

4 jaar geleden

Wij deden het via facetimen hun reactie was zo leuk!!! Het is tenminste leuk bericht in deze nare situatie!!

4 jaar geleden

Hoe zouden jullie het doen als de situatie 'gewoon' was? Op welke manier zouden jullie het je ouders vertellen ?

4 jaar geleden

Wij hebben het onze ouders vlak voor de quarantaine kunnen vertellen. Eerder als gepland maar ivm oog op de quarantaine en het was toevallig de verjaardag ook van mijn moeder. Voor mijn moeder gezorgd dat mijn vader en broertje erbij waren. We hadden een rompertje met baby b. November 2020 in een doosje en een kaartje erbij. Gezegd dat mijn moeder deze hardop moest voorlezen. "Ik weet nog niet wat ik ga worden. En ik ben nog maar heel heel klein. Maar 1 ding weet ik zeker, jullie gaan een fantastische opa oma en oom gaan zijn!" Mijn ouders worden voor het eerst opa en oma. Dus dikke blijde tranen. Mijn schoonouders zijn Fries dus de hilarische reactie was dat ze aan het doosje dachten dat ze bonbons kregen ipv het rompertje. Mijn beste vriendin is ook zwanger nu 14 weken, die heb ik het verteld met een t-shirt met de tekst: does this Shirt make Me look Pregnant en op de buik baby b. 2020 Ik vroeg aan haar : heb je al beetje zwangerschapskleding gekocht? Ze Zei nee. Dus ik: ik heb een leuk shirt om aan te hebben als ik naast je loop. En toen deed ik mijn vest los. Ze was helemaal door de dolle heen.

4 jaar geleden

Reactie op MiniMe20

Hoe zouden jullie het doen als de situatie 'gewoon' was? Op welke manier zo ...
Gewoon op visite gaan en het vertellen.

4 jaar geleden

Wij gaan wachten tot na de echo. Willen het heel graag persoonlijk zeggen, hoe lang dat ook nog duurt. Zijn er nu al over aan het lachen dat ik tegen dan misschien al een buikje heb en het een grappig weerzien gaat worden 😂 Momenteel al stressy genoeg. Dus hier willen we ons nog niet te druk om maken. 🤗

4 jaar geleden

Reactie op MiniMe20

Hoe zouden jullie het doen als de situatie 'gewoon' was? Op welke manier zo ...
Wij hadden met kerst een kerstkaart gemaakt met de tekst “mogen we volgend jaar met z’n drieën komen?” En die gegeven. Is helaas mis gegaan in januari

4 jaar geleden

Wij hebben het gedaan via beeldbellen... Vind dat je nu echt wel aan de regels moet houden!! Uiteraard liever persoonlijk verteld , maar tis zoals het is ! Als we ons er allemaal niet aan houden duurt het alleen maar langer en wellicht worden de consequenties nog groter...

4 jaar geleden

Reactie op Melsje1984

Gewoon op visite gaan en het vertellen.
Nou dat lijkt me niet handig met het corona virus ze zitten niet voor niks in quarantaine om niet ziek te worden 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Nou dat lijkt me niet handig met het corona virus ze zitten niet voor niks ...
Deze snap ik niet sorry.

4 jaar geleden

Reactie op Melsje1984

Deze snap ik niet sorry.
Sorry ik las verkeerd ik dacht dat er gezegt werd gewoon op visite gaan en het vertellen maar dat is niet handig vind ik

4 jaar geleden

Ik had een kaartje gedaan met de echo