7 Reacties

4 jaar geleden

Ik denk dat het wel mee valt met het risico, aangezien zwangeren ook gewoon mogen fietsen en autorijden en dan heb je ook wel eens een hobbeltje. Dus ik denk dat het prima kan, tenzij jou man graag rijdt alsof het een racewagen of achtbaan is ;) Misschien helpt het voor jou als je aan hem vraagt of hij wat meer kan afremmen voor een kuil of drempel, voor zover dat lukt natuurlijk?

4 jaar geleden

Ik denk dat het wel mee valt met het risico, aangezien zwangeren ook gewoon ...
Dankjewel voor de reactie. Hij doet het van de 100% wel 80% goed en bied zijn excuses aan als hij het vergeet. Denk dat het meer tussen mijn hoofd zit. Had iets gelezen van trillingen via het rivm en het loslaten van een placenta

4 jaar geleden

Reactie op Daneenee

Dankjewel voor de reactie. Hij doet het van de 100% wel 80% goed en bied zi ...
Klopt, die had ik ook gezien :) de voorbeelden die van voertuigen genoemd worden gaan gelukkig over vrachtwagens en streekbussen. Die kunnen inderdaad flink trillen als je een hele dag zit, maar een kort ritje op de scooter zou ik qua trillingen niet bang voor zijn. Ik zou er eerder wat angstiger voor zijn om onderuit te gaan, maar dat is weer wat anders. En vooral, bij twijfel gewoon je verloskundige even bellen!

4 jaar geleden

Je mag zelfs paardrijden.. nou als er iets hobbelt is het wel paardrijden😁

4 jaar geleden

Reactie op Deems1991

Je mag zelfs paardrijden.. nou als er iets hobbelt is het wel paardrijden😁 ...
Zo nog niets eens over nagedacht 🙈

4 jaar geleden

Laat ik je zeggen, ik ben met 9 weken echt mega hard op mijn stuitje gevallen en mijn baby heeft er niks onder geleden. Je lichaam is er op gemaakt om dat soort schokken op te vangen. Je baby zit zo goed opgeborgen en ingepakt

4 jaar geleden

Ik rij paard en motor ☺️ 12 weken nu! Tot op nu zat de baby nog veilig achter schaambot, komende weken komt ie er langzaam bovenuit, maar heeft ie nog steeds het vruchtwater als “stootkussen”. Hobbelen is dus helemaal niet storend!! Lekker blijven rijden zolang het goed voelt! 👍🏻 (aldus mijn verloskundige!)