6 Reacties

2 jaar geleden

Hier precies t zelfde. Echt ellende, hebben VSM druppels gebruikt, een week lang maar hielp echt helemaal niks. Dus weer mee gestopt..

2 jaar geleden

Enige wat ik hier gebruikte was neusspray, vrijeradem badje van Kruidvat, neus stofzuigertje, en luuf onder haar voetjes en wat op haar rug ui naast het bed. Veel kan je niet doen, had niet altijd het idee dat het werkte een wondermiddel heb ik nog niet ontdekt. We zijn hier allebei heel lang verkouden geweest

2 jaar geleden

Hier ook het zelfde het heerst ook super erg. Slaap daardoor ook super slecht gewoon een oververmoeid meisje zo zielig.

2 jaar geleden

De VSM druppels Tussikind, mag je een aantal keren per dag geven. Ik doe dan altijd in combi met een ui op de kamer, luuf onder de voeten en dan sokken aan, luuf opde borst en rug en neusspray speciaal voor babys. En dat helpt haar alrijd goed

2 jaar geleden

Hier heb ik het toevallig net gekocht! De eerste druppels zitten er in. Ben benieuwd!

2 jaar geleden

VSM Kind Tussikind siroop suikervrij en zoutoplossing voor de neus, helpt bij ons goed. Goed badden voor het slapen gaan en neusje voor het slapen goed leegzuigen….