46 Reacties

3 jaar geleden

Ja, ik!! Veel meer dan normaal!

3 jaar geleden

Heel herkenbaar terwijl ik normaal helemaal niet van zoetigheid ben.. heb momenteel echt een craving naar softijs met van die gekleurde balletjes😅😅 probeer die zoete aanvallen maar weg te eten met fruit haha

3 jaar geleden

Ik wil graag zoet, maar kan het helemaal niet aan. Had zo'n trek in chocolade. Een hele reep weggewerkt en nu zooo beroerd. Normaal kom ik niet eens voorbij de eerste hap van iets zoets🙄🙄

3 jaar geleden

Ik ook, vooral chocola, ijs en koekjes met chocola en snoep

3 jaar geleden

Nogal ja, ijs met slagroom, donuts, gebak 😭🤣

3 jaar geleden

Yes! Hier nog zo een😇😁 chocolade koekjes taart ijs Nutella 🥰😋

3 jaar geleden

Reactie op boymom:)

Heel herkenbaar terwijl ik normaal helemaal niet van zoetigheid ben.. heb m ...
Oh dit is zo herkenbaar! 😂

3 jaar geleden

Nog meer dan anders ja 🙈 ijs, vooral alles met caramel en chocola, zakken snoep en koekjes oi oi oi

3 jaar geleden

Ik heb al maanden zin in monchoutaart of kwarktaart 😅 terwijl ik normaal echt van de hartige snacks was!

3 jaar geleden

Ik gaf niks om chocolade... En nu bij met chocolade die ik nog boven in het kastje vond. Ikk kan pak maar 1 reepje van het tablet per dag..... En owja witte chocolademelk... Maar ben niet de enige in huis die dat lekker vind😋 ik probeer me aan 1 a 2 glazen zoetige drank per dag te houden.... ice tea en winegums doen het hier ook goed.

3 jaar geleden

Ik heb al maanden zin in monchoutaart of kwarktaart 😅 terwijl ik normaal e ...
Jaaa of tompoucen of moorkop 🙈 echt serieus normaal gaf ik niks om gebak etc zonde van alle calorieën maar nu zeg ik op alles JA🤭 als het maar ZOET is!

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ik gaf niks om chocolade... En nu bij met chocolade die ik nog boven in he ...
Hahaha heb gewoon de kinder buenos van mn zoontje van 3,5 gejat! Kon me niet bedwingen...

3 jaar geleden

Ik ben dus nooit een snoeper geweest maar nu krijg ik geen genoeg van zure matten, fruitella, gummyberen etc.. Terwijl ik juist altijd van de koek ben! Ik was ook echt een chocolade freak maar dat is toch ietsjes minder geworden. Snoep is het helemaal op ‘t moment bij mij. 😅

3 jaar geleden

Ikke, tot grote ergernis van mn man🤷‍♀️

3 jaar geleden

Haha heel herkenbaar, als het maar zoet is🙈

3 jaar geleden

Ooh jaaaa! Heel grappig, ik at altijd zoveel augurken dat het een soort standaard grapje was thuis of ik zwanger was, al van heel jong af aan, nog voor ik überhaupt met jongens bezig was. Ik hield van alles wat zuur was; augurken, yoghurt, karnemelk, zure haring, you name it. En nu bén ik zwanger, en heb heeeelemaal geen zin meer in zuur. Doe mij maar zoet!

3 jaar geleden

Chocola, chocola en nog ewns chocola!!🤤🤤

3 jaar geleden

🙋🏽🙋🏽

VRIEND

3 jaar geleden

Heel herkenbaar, standaard snoep in huis 😍

3 jaar geleden

Jup🙋‍♀️ ik wil alleen maar zoet fruit, snoepjes, chocolade en ijsjes. Terwijl ik dit voorheen makkelijk kon laten staan en meer van de hartige snacks was.