46 Reacties

3 jaar geleden

Jaaa! Gebak en cola! En daar hou ik normaal niet eens van😆

3 jaar geleden

Ja! Koekjes (mn spritsen, stroopwafels), chocola, altijd zin in cake en taart (maar gelukkig houdt mn man me tegen ivm de extra kilo's)😂

3 jaar geleden

Reactie op LFM96

Ik ben dus nooit een snoeper geweest maar nu krijg ik geen genoeg van zure ...
😂

3 jaar geleden

Ik at vroeger bijvoorbeeld liever extra avondeten (bijvoorbeeld pizza, lasagne etc) dan bijvoorbeeld chocolade, koekjes en snoep.... guess wie in het begin totaal geen behoefte had aan avondeten en juist chocolade en koekjes at... 🙋🏻‍♀️😅 ik kon zelfs niet aan avondeten denken of begon al misselijk te worden Haha, gelukkig is dit nu inmiddels bijgetrokken en eet ik weer gewoon avondeten maar ook nog gewoon zoet terwijl ik dat vroeger dus niet deed.

3 jaar geleden

Ik juist alleen maar zin in hartige dingen blokjes kaas plakjes worst en chips !!!!!

3 jaar geleden

Omg ik heb het zelfde probleem! Ik probeer de verleiding te weerstaan maar is moeilijk.. daarom pak ik 10 m&m’s in een pakje ipv een zak..

3 jaar geleden

Ja ja en JA 🤤 ik probeer meer fruit te eten in plaats van snoepjes, is ook lekker zoet!

3 jaar geleden

Hier juist hartig. Chips toastjes met brie patat special enzovoorts..

3 jaar geleden

Gisteren een hele reep melk chocolade met hazelnoten en rozijnen verorbert! Heerlijk! Zolang het niet dagelijks is 🙊

3 jaar geleden

Ja heeeeeeerlijk!!!! Maar kan het gelukkig tot nu toe volhouden om het alleen in het weekend te eten!! Maar dan gaat het ook helemaal op!! 🤣😋

3 jaar geleden

100% ik zit zelfs op de hema site te kijken naar tompoucen en taarten🤣

3 jaar geleden

Reactie op Michelle L

Hier juist hartig. Chips toastjes met brie patat special enzovoorts..
Is brie niet een kaas die je tijdens zwangerschap niet meer mag eten? Omdat het eigenlijk is schimmelkaas is dacht ik van niet, maar weet 't niet zeker hoor

3 jaar geleden

Is brie niet een kaas die je tijdens zwangerschap niet meer mag eten? Omdat ...
Ja wel hoor. Zolang het maar van gepasteuriseerde melk is gemaakt. En dat is vrijwel bij 80% van de kazen die ze in Nederlandse supermarkten verkopen wel het geval

3 jaar geleden

Is brie niet een kaas die je tijdens zwangerschap niet meer mag eten? Omdat ...
Supermarktbrie mag gewoon😉

3 jaar geleden

Reactie op Michelle L

Supermarktbrie mag gewoon😉
Eten jullie brie ook gewoon bij restaurants als lunch? & geitenkaas? Ik vind het zo stom om steeds te vragen..

3 jaar geleden

Reactie op s-1

Eten jullie brie ook gewoon bij restaurants als lunch? & geitenkaas? Ik ...
Ik vraag het gewoon even na waarom zou dat stom zijn vind het begrijpelijk dat je geen risico wil nemen maar wel lekker wil genieten van een kaasje. Ik haal brie bij de kaasboer maar heb eerst nagevraagd of het mag als je zwanger bent en of het van gepasteuriseerde melk gemaakt is.

3 jaar geleden

Reactie op s-1

Eten jullie brie ook gewoon bij restaurants als lunch? & geitenkaas? Ik ...
Die enkele keer dat ik uit eten ga, vraag ik het wel. Anders blijft er als Vega minder en minder mogelijkheden over om uit te kiezen. En je wilt toch afwisseling:)

3 jaar geleden

Yup.. voor mijn zwangerschap he le maaal niet , MAAR NU ik denk elke dag aan taart (en nuttig het ook regelmatig)

3 jaar geleden

Bij mij schilt het week per week, ene moment wil ik zuurtjes en chips en augurken andere week zit ik met een lepel in de Nutella pot met een blikje fanta 😅

3 jaar geleden

Haha same here 🙋🏻‍♀️ Ik kan de hele dag wel zoete dingen eten. ❤️🍪🍩🍫🍬🧁🍰🍒