13 Reacties
2 jaar geleden
Hoi, of het normaal is weet ik niet maar ik heb hier na mijn bevalling geen last van gehad. Ik had weer dezelfde menstruatie als daarvoor. Ik ben afgelopen maart bevallen van mijn tweede kindje en heb nog geen menstruatie gehad. Ik ben benieuwd hoe het is na een tweede. Mocht het ook hetzelfde zijn als daarvoor zal ik je een berichtje sturen. Misschien handig om het sowieso even te bespreken met een huisarts. Groetjes 🥰
2 jaar geleden
Hier niet zo heftig als jij maar het is zeker een stuk zwaarder geworden. Kan nu max 3 uur met een tampon doen de eerste dagen en dit was voorheen een stuk langer. Ben hierdoor weer aan de pil gegaan (en inmiddels alweer 3 maanden ook mee gestopt vanwege de wens voor een 2e). Ben benieuwd hoe het na een evt 2e zwangerschap gaat zijn.
2 jaar geleden
Hi! Ik heb ook altijd gedacht het hoort erbij, zelfs toen ik elke 30min op de wc zat voor een nieuwe tampon 😵 het is milder als dat laatste maar zeker zwaarder als voor de zwangerschap!
2 jaar geleden
Ik heb het na mijn bevalling bijna niet noemenswaardig meer gehad als daarvoor. Vroeger was ik ook zo heftig ongesteld als jou. S nachts een super plus tampon, nachtmaandverband, handdoek extra in bed en zat ik s ochtend vaak net op tijd in bed, maar hoorde je de stolsels direct het toilet invallen🙈
Kraamhulp zei na de bevalling dat ik mijn ondergoed heel ingineus had ingelegd met verband; mijn reactie was toen ook; ik heb ervaring.
Bij mij werd het beter toen ik aan de pil ging.
Wellicht kan een bezoekje huisarts uitkomst bieden of het echt normaal is
2 jaar geleden
Hier ook een stuk heftiger dan voor de zwangerschap. Ik was eerder altijd heel licht ongesteld en maar 3 dagen. Nu is het 4-5 dagen en lek ik soms ook door, vooral 's nachts. Dat had ik voor de bevalling echt nooit. Ik heb afgelopen december een miskraam gehad en daarna is het wel weer iets minder heftig geworden
2 jaar geleden
Reactie op Kimvg
Hier precies hetzelfde. Mijn menstruatie was heel licht. Zonder de pil iets ...
Dit is heel herkenbaar. En nu ook zwanger dus was blij dat ik er weer even van af was. Vraag me ook af hoe het hierna zal zijn.