50 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb de mijne sinds vorig weekend in gebruik. Was toen 11+1. Kon hem toen al goed horen!! Gebruik hem nu 1-2x per dag, vind het heerlijk en stelt me gerust ivm eerdere miskraam. Hou er wel rekening mee dat dit erg vroeg is, sommigen horen het hartje pas na 14 weken. En als je het niet hoort, kan het best zijn dat ie even verstopt zit. Zoals bij mij vanochtend achter mn eigen hartslag in m'n lies. Dus niet meteen stressen! En vooral genieten. Zelf maar ook met je partner en/of andere kindjes :)

4 jaar geleden

Ik heb hem toevallig vanmiddag binnen gekregen, omdat ik de controles mis van de VK heb ik hem besteld. Bij me vorige zwangerschap had ik regelmatig controles, en die mis ik nu wel heel erg. Maakt me soms ook onzeker.. Het stelde me heel erg gerust om het hartje te horen, soms wil je gewoon weer even met beide voeten op de grond staan door zekerheid te hebben. Ben er ontzettend blij mee!

4 jaar geleden

Ik heb hem sinds 8 week maar hoorde t hartje pas goed vanaf 10 week. Let wel op dat je niet gestresst raakt als je geen hartje vind, soms is het heel moeilijk vinden. Voor mij is het echt super fijn en neemt de onzekerheid af.

4 jaar geleden

Ik heb hem sinds maandag, al drie keer even geluisterd en telkens meteen hartslag gevonden. Zalig! Ben nu 13+3. Succes ermee... en genieten!

4 jaar geleden

Ik heb een tijdje terug gevraagd naar ervaringen van de angelsound.. mijn eigen vk raadde het niet aan 'omdat ik in stress kan schieten als ik het hartje niet kan vinden' hier een link naar de topic die ik had geopend met war info over dat het wel degelijk schadelijk kan zijn voor 12 weken! https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-november-2020/doppler-kopen-rY11wm Hebben jullie dit besproken met vk of gyn? Hoe reageerden zij hierop? Ik twijfel namelijk zelf nog steeds om het aan te schaffen als ik de kleine met 13 weken niet voel bewegen.. vorige zwangerschap bevallen met 16wkn dus zoek echt heel erg naar 'leven'

4 jaar geleden

Ik heb hem bij vorige zwangerschappen gebruikt. Ik zou niet te vroeg beginnen want het is wel een dingetje als je het hartje niet hoort. Zelfs wanneer je denkt dat je er wel tegen kan doet het belachelijk veel met je. Het is soms ook even goed zoeken. Maar als je het dan eenmaal hoort is er niets mooiers.

4 jaar geleden

Vorige zwangerschap gebruikt en vond het helemaal top! Ga idd niet in de stress als je even niets hoort 👌🏽 lekker genieten

4 jaar geleden

Welke angelsound is aan te raden?

4 jaar geleden

Vandaag 11 weken en kon me niet meer houden, had nog eentje liggen van mijn dochter. Meteen na paar sec hoorde ik de hartslag, ik herkende het meteen aan de snelheid. Zo bijzonder❤❤ heb wel maar 10 sec geluisterd Dinsdag termijnecho.

4 jaar geleden

Ik heb net de app bellabeat Shell geïnstalleerd en het hartje gehoord (ben bijna 13 weken) echt heeeel bijzonder! Het was even zoeken maar het werkt :)

4 jaar geleden

Reactie op Smiley28

Welke angelsound is aan te raden?
Ik heb deze

4 jaar geleden

Ik heb deze
Ik heb precies dezelfde binnen gekregen vandaag 😍

4 jaar geleden

Ben nu 12+3 maar vind geen hartslag. Weet precies niet de juist plek te vinden voor een hartslagje te horen. 😂😇

4 jaar geleden

Vorige week gekregen voor mijn verjaardag. De eerste poging mislukte. Die kleine lag lekker diep verstopt. Inmiddels gisteren de 2e poging gedaan en na een flinke zoektocht hebben wij het hartje van die kleine gevonden. Erg bijzonder moment, helemaal omdat m’n vriend er live bij kon zijn. Helemaal in deze nare tijd is het erg bijzonder! Een aanrader! Ben nu 12+2.

4 jaar geleden

Reactie op Betty1234

Ik heb net de app bellabeat Shell geïnstalleerd en het hartje gehoord (ben ...
Is dit niet schadelijk? Ik las dat de apps schadelijk zijn dus daarom heb ik het niet gedownload

4 jaar geleden

Reactie op rowe

Is dit niet schadelijk? Ik las dat de apps schadelijk zijn dus daarom heb i ...
Je moet je telefoon op vliegtuigstand zetten dus volgens mij kan er dan niks gebeuren 🙂 zelfde geldt voor de apparaten (angelsounds) wordt ook over geschreven dat het schadelijk kan zijn maar officieel bewijs is nooit gevonden.

4 jaar geleden

Reactie op KinaVince

Ben nu 12+3 maar vind geen hartslag. Weet precies niet de juist plek te vin ...
Ik moest ook flink zoeken, uiteindelijk helemaal onderin bij het schaambot de hartslag gevonden. Had eerst me eigen hartslag, dacht al: die is langzaam 😂 Maar toen die van de kleine en die klonk zoals ik gewend was 😊

4 jaar geleden

Reactie op Betty1234

Ik heb net de app bellabeat Shell geïnstalleerd en het hartje gehoord (ben ...
Nou bij mij doet die app vrij weinig. Zelfs mn eigen hart kan ie niet vinden..

4 jaar geleden

Reactie op Betty1234

Ik heb net de app bellabeat Shell geïnstalleerd en het hartje gehoord (ben ...
Dankjewel voor te delen! Ik heb deze ook gedownload en deze morgen het hartje voor het eerst kunnen horen🥰 het was inderdaad even zoeken, maar eens je hem hebt zo speciaal! Ik ben nu 10+4 dus ik ben verwonderd dat ik hem nu al zo goed kon horen❤️

4 jaar geleden

Reactie op ademi

Dankjewel voor te delen! Ik heb deze ook gedownload en deze morgen het hart ...
Ik ben ook wel benieuwd naar die app, maar ik vind hem niet onmiddellijk. Zou je een linkje kunnen plaatsen?