18 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de Maxi Cosi Mica en daar ben ik echt zéér tevreden over. Die zet je vast met isofix en een stang op de vloer. Ideaal! Geen gedoe met toptether etc. En hij is draaibaar, dus ook beter voor het in en uit plaatsen van je kindje. Hema geen ervaringen mee. In de winkel zeiden ze bij Prenatal dat eigenlijk elk stoeltje prima is, want het voldoet volgens de richtlijnen. Je betaald met name meer voor comfort en het merk.

2 jaar geleden

Wij hebben er 1 van de Hema onze zoontje zit er heel goed en stevig in. Let wel op Hema heeft 2 soorten wij hebben er 1 met Isofix in 1

2 jaar geleden

Wij hebben een cybex sirona echt heel blij mee. Advies gehad bij babypark over veiligheid enz.

2 jaar geleden

Wij hebben ook de maxi cosi mica en zijn supertevreden! Ik zou echt niet anders meer willen. Zo fijn dat hij te draaien is, dat scheelt zo enorm voor je rug. Ook dat je de gordels gewoon goed strak aan kunt trekken, omdat je er recht voor staat. Prijstechnisch vond ik het ook best wel een goede koop, aangezien de base eraan vast zit. Ik ben inmiddels 8 maanden zwanger, maar het is erg fijn dat we de andere base en maxi cosi alweer klaar hebben staan. Straks nog 1x een andere stoel erbij kopen voor op die base en dan wisselen we de kindjes weer. Dan kan de oudste in het nieuwe stoeltje die niet te draaien is, maar dan kan ze er in ieder geval zelf in klimmen.

2 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi axiss. Deze is draaibaar, en zonder isofix versie ( je hebt ook met) Ik wou graag draaibaar ook ivm mijn rug en dat geklooi in de auto. Dus wij zijn erg blij met deze versie, en het leuke.. ook de prijs valt mee

2 jaar geleden

Wij hebben er een van Nuna. Hebben gekeken bij de Consumentenbond qua veiligheid en wilden zelf graag draaibaar en isofix.

2 jaar geleden

Wij hadden er 2 van lorelli. De aviator. Dit is ene dat kon draaien en tot 36kg kon draaien. Het hoofdsteun kan ik dus uit rekken. (Deze kwam van Mamaloes) Maar we moeten in de loop van 8m waarschijnlijk wel voor een kinderstoeltje gaan kijken.

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Wij hadden er 2 van lorelli. De aviator. Dit is ene dat kon draaien en tot ...
Draaien =draagen.

2 jaar geleden

Wij zaten ook ontzettend te twijfelen. Er zijn er zo veel em in zo veel prijscategorieën. En je wil natuurlijk gewoon wel een veilige stoel. Uiteindelijk gekozen voor die van de Hema met isofix.

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Ik heb de Maxi Cosi Mica en daar ben ik echt zéér tevreden over. Die zet j ...
Deze hebben wij ook... vooral dat hij kan draaien is zoo handig

2 jaar geleden

Wij hebben de Joie 360 iSpin. Zit met isofix bevestigd en de basis zit aan de stoel vast. 360 graden te draaien en kan voor en achteruit gezet worden. Kleintje zou er tot 4 jaar in moeten kunnen en zit er al vanaf haar eerste autoritje in.

2 jaar geleden

Maxi Cosi Mica. Inmiddels hebben we er een tweede bijgekocht voor in de andere auto. Ben super tevreden. Draait super makkelijk 360 graden (met één hand te bedienen), je kunt instellen of je hem meer in zit- of ligstand wilt hebben staan en hij heeft een steunpoot en dus geen onhandige top tether.

2 jaar geleden

Reactie op Mimmie80

Wij hebben de maxi cosi axiss. Deze is draaibaar, en zonder isofix versie ( ...
Wij hebben deze ook echt top ding! Bandjes en gordelberschermers zijn stevig en vind het wel fijn dat er een extra bescherming heeft bij haar hoofdje. Onze andere auto stoel maxicosi priori heeft dat niet, ziet er gelijk minder beschermend uit. ( deze auto wordt niet gebruikt voor lange ritten)

2 jaar geleden

Wij hebben een Besafe Izi Modular AX1 isize. Prima stoel, heel tevreden over.

2 jaar geleden

Wij hebben autostoel cybex sirona z i-size opvolger van de cloud Z i-size. Op de base Z dus 360 graden draaien. Zeer tevreden over de stoeltjes. Makkelijk in gebruik. Sirona z i-size kan je ook nog op verschillende standen kantelen voor een soort lighouding. Gordel vast maken met magneetjes aan de zijkanten om je kindje Makkelijk erin en uit te zetten zonder dat ze op de gordels gaan zitten. Bekerhouder. Draait dus 360 graden super makkelijk met erin en eruit. Past goed ook in kleine auto's (vw up). Geen minpunten hier.

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Wij hebben de Joie 360 iSpin. Zit met isofix bevestigd en de basis zit aan ...
Die hebben wij ook! Echt zo tevreden over

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Wij hebben de Joie 360 iSpin. Zit met isofix bevestigd en de basis zit aan ...
Deze hebben wij ook. Echt heel blij mee! Hij draait ook echt soepel. In de winkel ook een draaibare van maxi cosi geprobeerd (weet niet meer welke precies), maar die vonden we veel zwaarder draaien.

2 jaar geleden

Heeft iemand toevallig ervaring met de goliath pro novi en de babyauto birofix. Ik heb beide besteld om te testen maar twijfel zo ontzettend!