22 Reacties
2 jaar geleden
Onze zoon kijkt naar voren. Hij vindt het machtig mooi. Wij hebben ook een 360 stoeltje maar zijn benen begonnen klem te zitten. Hij is vrij lang. De overgang ging echt vanzelf.
2 jaar geleden
In de ene auto zit ze voorwaarts omdat dat een oude auto is en ook een oude autostoel. In de andere achterwaarts. We doen de meeste verplaatsingen met de achterwaartse stoel. Zou bij een botsing veiliger zijn, komt er minder kracht op hun nek. Ze kan ik beide autostoelen plezier maken maar ook jammeren. 🤷😅
2 jaar geleden
Hier kijkt ze nog naar achter maar t wordt wel al krap met de beentjes.
2 jaar geleden
Hier al sinds 14 maand naar voren. Het ging echt niet meer met haar beentjes. Dan moest ze al continu in de ligstand en dan had ze haar knieën zo'n beetje in haar nek hangen. Ze valt ook wel onder de echt lange kindjes. Hier ook een 360° stoeltje. We hebben het in het begin gewoon een beetje afgewisseld, maar we merkten al snel dat ze vooruit toch echt leuker vond😅
2 jaar geleden
Sinds ons zoontje vd maxicosi overgegaan is naar een autostoel zit hij met zn gezicht naar voren. Hij vond het vanaf dat moment ook echt helemaal geweldig om alles mee te kunnen zien. Hij is klein voor zn leeftijd en hebben hem met 15 maanden pas met gezicht naar voren gedaan. Hij vindt het heel leuk in de auto.
2 jaar geleden
Naar voren... als hij naar achter kijkt word hij doodongelukkig in de auto.
En de overgang was er niet... heb hem gewoon in een andere stoel gezet en klaar. Hij was weer blij in de auto..
Hij is gek op auto's en zit ook graag in de auto.
2 jaar geleden
Wij wilden graag zo lang mogelijk achteruit vervoeren, vanwege de veiligheid. Maar sinds dat ze een maand of 16 is, was het terror in de auto. Dit was opgelost door haar vooruit te vervoeren. Ze had bij het achteruit wel een spiegel, maar dat hielp jiet voldoende.
2 jaar geleden
Naar voren, al een mooi poosje want zijn benen zaten klem. Hij vindt naar voren veel leuker dan naar achter en je hebt meer interactie vind ik.
2 jaar geleden
Ons zoontje kijkt vanaf het moment dat het mocht naar voren. Dit omdat hij veel last heeft van wagenziekte en elke keer moest spugen als hij achteruit keek. Nog steeds kan hij wel misselijk worden maar naar voren gaat het wel een stuk beter. We hadden niet echt een overgang, gewoon direct naar voren en hij vond het prachtig.
2 jaar geleden
Hier ook al een tijdje. Na de maxicosi gelijk vooruit. We hebben hem wel lang in de maxicosi vervoerd in de auto. Maar het ging gelijk goed hoor!
2 jaar geleden
Maar even naast dat kindjes het leuker vinden vooruit (wat ik logisch vind) is het veiliger om ze achteruit te vervoeren. Dit weegt bij ons zeker mee om haar nog niet om te draaien.
Mijn man wil haar eigenlijk zelfs nog tot 2 jaar oud achterstevoren hebben maar denk niet dat we dit gaan redden
2 jaar geleden
Maar even naast dat kindjes het leuker vinden vooruit (wat ik logisch vind) ...
Precies wat wij ook wilden! Alleen werd het toen iedere autorit krijsen de hele tijd 😳 Hadden we na haar eerste jaar zo'n trauma van, dat we haar toch maar hebben omgedraaid.
2 jaar geleden
Maar even naast dat kindjes het leuker vinden vooruit (wat ik logisch vind) ...
Dat woog bij ons ook mee maar hij zat op een gegeven moment klem met zijn benen. Ja dan houdt het helaas op.
2 jaar geleden
Reactie op Dutchusagirl
Dat woog bij ons ook mee maar hij zat op een gegeven moment klem met zijn b ...
Nee dan houdt het idd op, dat snap ik. Maar kindjes vanuit de maxicosi meteen vooruit zetten als het niet perse hoeft snap ik niet zo. Hier ging ze met 9 maanden de maxicosi uit.
2 jaar geleden
Nee dan houdt het idd op, dat snap ik. Maar kindjes vanuit de maxicosi mete ...
Hier pas met 14,5 maand dus vandaar.
2 jaar geleden
Thanks voor alle reacties! Qua veiligheid willen we haar het liefste achteruit inderdaad. Maar we gaan ‘s nachts rijden naar vakantie en je ziet niks in die spiegel als het donker is. Denk dat ik het toch niet zo prettig vind als we haar niet kunnen zien dan.
Fijn om te lezen dat de overgang goed ging bij iedereen. Mijn broertje en zusje werden mega wagenziek na het draaien, vandaar dat ik wat huiverig ben.