32 Reacties
2 jaar geleden
Ik geef hem ook nog. Ze slaapt wel door en denk dat ze prima zonder kan maar ze wordt hysterisch enthousiast zodra ze doe fles savonds ziet..... Ik kan haar dat toch niet afnemen😅
2 jaar geleden
Reactie op Roos-Roos
Wij hebben nog flesje voor het slapen. Rond 17.30 eten we (verschilt hoevee ...
Mijn vriend is het op een avond glad vergeten, we kwamen thuis en hij deed de kleine man naar bed. En heeft totaal niet aan de fles gedacht, het ventje ging gewoon heerlijk slapen. Dus het hoeft echt niet lastig te zijn ! Haha
2 jaar geleden
Reactie op Sassiefras
Ik geef hem ook nog. Ze slaapt wel door en denk dat ze prima zonder kan maa ...
Hier ook! Smaken en zeuren. Laten merken dat we op moeten schieten. Drinkt hem ook altijd helemaal leeg.
2 jaar geleden
Wij geven ook nog. Zijn langzaamaan aan het afbouwen. Zitten nu op 90 ml melk en deden er altijd een beetje pap bij. Nu is de pap bijna op dus die doe ik er straks gewoon niet meer doorheen. Ik vind het ook zo'n gezellig momentje, maar het is wel een beetje onnodig aangezien hij super goed eet en drinkt overdag.
2 jaar geleden
Hier ook nog. Warme melk. Geen flesvoeding. Ook nog voor middagslaapje krijgt hij flesje van 120 ml ongeveer. Is echt zijn rustmomentje voor het slapengaan. En ik vind het ook een fijn knuffelmoment ❤️
2 jaar geleden
We zijn hier gestopt nadat we ongeveer 8 weken lang elke ochtend gewekt werden door een baby/dreumes met een natte slaapzak, pyjama en romper😱
Zo ongeveer alle soorten merken en maten luiers geprobeerd en niets hielp dus moest de fles er maar vanaf🙈
Ze werd er altijd erg rustig van na het omkleden, dat is nog wel eens huilen. Nu gaan we nadat de pyjama en slaapzak aan is direct een boekje lezen zonder eerst het flesje te nemen. Gaat verassend goed. Enige verschil is dat ze ipv meteen lekker gaat liggen in bed om direct in slaap te vallen, eerst gaat zitten en nog wat na brabbelt. EN droge nachten, ook zeker niet onbelangrijk 😁