10 Reacties

3 jaar geleden

Die kleine van ons is ook 5,5 en slaap ook nog steeds ingebakerd. Anders beweegt hij teveel met zijn armen en komt dan moeilijk in slaap. Ik wil het ook graag afbouwen maar geen idee hoe..

3 jaar geleden

Hey, bij ons hielp inbakeren in n hydrofiele doek en dan 1 arm eruit heel erg. Na n week een slaapzak aangezien en sindsdien gaat dat perfect

3 jaar geleden

Misschien een slaapzak met mouwen een idee.. dan is het wat stijf om wild rond te slaan maar nog wel iets om haar armen en lijfje heen.

3 jaar geleden

Hier ook , anders haalt ze elke keer de speen eruit en gaat ze huilen

3 jaar geleden

Hier ook. Wij proberen nu 's nachts 1 arm eruit. Je ziet hem op de Babyfoon gewoon rondzwaaien met die arm en is idd ook langer wakker en wordt sneller wakker. Wil dit even een weekje aankijken met 1 arm en als het beter wordt proberen de 2e arm er bij uit na een week. Denk dat ik ook even een slaapzakje met wat stuggere mouwen koop mocht dit niet werken probeer ik dat.

3 jaar geleden

Hoe gaat het nu bij jullie?

3 jaar geleden

Zoontje 5 maanden en slaapt nog ingebakerd 😬

2 jaar geleden

En? Zijn er ouders die hebben afgebouwd? Vind het nogal lastig... hij is meer aan het spelen vind ik

2 jaar geleden

En? Zijn er ouders die hebben afgebouwd? Vind het nogal lastig... hij is me ...
Ik ben bang dat je er gewoon even doorheen moet. Hier speelt ze ook eerst even voordat ze gaat slapen. Ze gaat dan echt het hele bed door.

2 jaar geleden

Ik ben zo trots 🥰 hij ligt nu te slapen zonder hem ingebakerd te hebben