247 Reacties
3 jaar geleden
Moest ik op de Clue-app gekeken hebben had ik mss gister het veilig gedaan... Well.... Oops. Maarja dit wil niet zeggen dat het direct raak is.. (als de app correct berekend, is de eisprong morgen)..
Ik weet dat mijn partner nog geen 2e wilt.. maar voor mij zou het méér dan welkom zijn.. 😳
3 jaar geleden
Zo herkenbaar! Mijn oudste is bijna 8, mijn jongste 8 maanden (23.11.2020) en ik dacht even dat het per ongeluk raak was. Maar was zo blij met het idee! Die 3e zou er echt wel mogen komen van mij! Maar mijn vriend wil echt niet meer! Heeft er ook al 1 uit eerder huwelijk dus hij heeft er 3.
Maar bij mij kriebelt het wel ontzettend.... ook ik ben 35. En mijn vriend word 41.
3 jaar geleden
Uiteraard ben ik heel blij voor de meiden die zwanger zijn van een volgend kindje. Maar ik ben ook zo jaloers... Wij zijn zwanger geworden na een lang en zwaar ziekenhuis traject.
Nu proberen wij het ook weer, moeten ruim een jaar wachten voordat we weer naar het ziekenhuis mogen voor een volgend traject. Voordat dan echt de behandeling gaat beginnen ben je weer zo een jaar verder.
We moeten hoop houden dat het nu zover hulp gaat lukken maar dat is wel erg moeilijk.
3 jaar geleden
Reactie op Marj0lein88
Uiteraard ben ik heel blij voor de meiden die zwanger zijn van een volgend ...
Ik wil zeggen: ik kan het me goed voorstellen. Maar dat is niet waar. Wij hebben slechts 8 maanden voor Suze geprobeerd en nu maar 6 maanden. Toch kan ik me er wel iets bij voorstellen, dat je jaloers bent! Toen we voor Suze bezig waren, werden de anderhalve maand voordat wij het wisten 2 vrienden van ons zwanger. Beide stellen waren pas een goed jaar samen, terwijl wij al dik 11jaar samen waren. Heel suf, maar toen dacht ik ook: pff waarom zij wel en wij niet! En dan heeft het bij ons dus maar 8 maanden geduurd, dus dat is niks vergeleken met stellen die veel langer proberen.
Hopelijk mogen jullie snel een 2e wondertje verwelkomen of mogen jullie snel aan jullie traject voor een 2e wondertje beginnen! ❤
3 jaar geleden
Reactie op Mx3
Ik wil zeggen: ik kan het me goed voorstellen. Maar dat is niet waar. Wij h ...
Lief ❤️ En uiteraard wens ik je een hele fijne zwangerschap!
3 jaar geleden
Reactie op Marj0lein88
Uiteraard ben ik heel blij voor de meiden die zwanger zijn van een volgend ...
Hier hetzelfde! Wij hebben ons van de week weer op de wachtlijst gezet… uiteraard blij voor iedereen waarbij het zo snel alweer gelukt is! De hoop dat het bij ons zonder traject lukt blijven we houden. Ook al is dat haast onmogelijk
3 jaar geleden
Reactie op Coffeelover
Sterkte 😘 Hoe ben je eronder?
Hoi sorry voor mijn late reactie.. wij zijn door een rollercoaster gegaan.. het bleek om een fitale eug te gaan met hartslag van een week of 9.. ik ben met stoed geopereerd en ze hebben mijn rechter eileider verwijderd en zijn er tijdens de operatie achter gekomen dat links verkleefd is en kans op een zwangerschap klein is.. het wordt voor ons ivf mochten wij voor nummer 2 willen proberen.. nu even aan het hertellen en bijkomen van alles
3 jaar geleden
Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je kriebels krijgt van een lieve schattige baby,en dan die lieve lachjes en ik vind kinderen echt super leuk op een kdv en bso werken is niet voor niks mijn beroep geworden. Maar ik vind 24/7 voor een kind zorgen best zwaar en vond zwanger zijn tot 25 weken wel leuk als je alles nog kan maar daarna niet meer. Ik heb er ook een hekel aan als ik weinig mag fysiek en van andere mensen afhankelijk ben en vragen of ze wat voor me willen doen. En dan denk je bevalling klaar zit het erop heb je een sub totaal ruptuur zit je nog met maanden herstel iedere keer pijn aan de wond soms incontinent. Loop bij bekken fysio.
Dus hoe leuk ik kinderen ook vind moet nu nog niet eraan denken ivm wat het met me lichaam doet.
En het begin die nachten vond ik echt erg zwaar en gaf eerst bv maar na 4 weken mee gestopt want had teveel kreeg een borstontsteking en lekte heel erg kon mezelf iedere voeding verschonen met pads lopen en hydrofiele doeken in de bh. En met voeden heel veel doeken erneer leggen. Veel was. Had 14 grote doeken en heb er 14 bijgekocht bh bijgekocht. En kleine doekjes bijgekocht om erbij in de bh te stoppen. En nu heb ik alles over.
3 jaar geleden
Reactie op Rv89
Misschien een nogal rare vraag…. Hebben degene die nu zwanger zijn zich toe ...
Ik had een dag voordat ik een positieve test had mijn vaccinatie. Gelukkig hoefde ik maar 1x omdat ik corona gehad heb
3 jaar geleden
Reactie op Lucky_lady
Hoi sorry voor mijn late reactie.. wij zijn door een rollercoaster gegaan.. ...
Wat erg 😓 wil vanalles typen om je een hart onder de riem te steken, maar weet zelf maar al te goed dat dit allemaal makkelijker gezegd is als gedaan! Gelukkig is alles in zoverre goed met jou. Hoop snel dat jullie weer al het geluk aan jullie zijde hebben🍀
3 jaar geleden
Reactie op Mx3
Vaccineren voor? Corona? Kinkhoest vaccinatie? Ik heb beide erin zitten. Ov ...
Oké dus gewoon na Corona vaccinatie erna zwanger geworden? Dat is al een gerust stelling 🙈 Willen graag een derde, maar hoorde om me heen verhalen dat door de Corona vaccinatie de kans op zwanger worden verkleind wordt, vandaar mijn vraag 😅
3 jaar geleden
Reactie op Rv89
Oké dus gewoon na Corona vaccinatie erna zwanger geworden? Dat is al een ge ...
Raadpleeg gewoon even de site van RIVM of vraag een arts / verloskundige. Verhalen om je heen is niet echt een bron om op te vertrouwen.