247 Reacties

3 jaar geleden

Jaaa hier ook! Wil zo graag een 2de kindje. Ik heb een keizersnede gehad en mij is dus geadviseerd een jaar te wachten maar later in de na controle gaf de arts aan dat het geen kwaad kan als het iets eerder is. Ik heb nog anti conceptie tot eind augustus en dan gaan we er weer voor. Vorige keer duurde het 6 maanden dus dan is onze zoon ruim 1 jaar.

3 jaar geleden

Hier kriebelt het ook alweer een paar weken hoor.... maar mijn man wil echt nog niet. (Ik ben bijna 34 , hij is 40) Heb ook een hele goede bevalling gehad (ondanks inleiden) en onze dochter is echt een heel makkelijk meisje (wel verborgen reflux). Ben vooral heel bang dat baby2 een huilbaby of een hele moeilijke baby wordt 🤐.

3 jaar geleden

Hier kriebelt het ook alweer een paar weken hoor.... maar mijn man wil echt ...
Ja hier hetzelfde. Heel makkelijk ventje. Maar mijn man is er ook heel bang voor dat dat gaat gebeuren. Tsja en daar is gewoon geen goed argument tegenin te brengen. Behalve dat het gelukkig vaker goed gaat dan niet goed. 🤷 Maar de kans zit er natuurlijk altijd in. Zeker als de eerste alles zo goed verloopt.

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjeonderweg

Ja hier hetzelfde. Heel makkelijk ventje. Maar mijn man is er ook heel bang ...
Ja ik denk dan echt dat het onmogelijk is om weer zon makkelijk kindje te krijgen😅 Al krijg ik ook wel vaak van mijn ongeving te horen dat ze ons hele relaxte ouders vinden. Heb ik zelf niet zo door. Dus is onze dochter makkelijk, of zijn wij gewoon relaxed 🤷‍♀️ geen idee!

3 jaar geleden

Ja ik denk dan echt dat het onmogelijk is om weer zon makkelijk kindje te k ...
Wij krijgen precies hetzelfde te horen. Dat we zulke relaxte ouders zijn. Ons mannetje doet het super goed. Is een hele lieve, vrolijke en makkelijke baby. Stom genoeg ben ik hierdoor heel bang geworden om een 2e kindje te krijgen voor als die niet zo makkelijk is. Ik ben 31 dus dat speelt ook mee.

3 jaar geleden

Heel herkenbaar kan niet wachten 😍

3 jaar geleden

Wij wilden 5 kinderen. Ons 1e kindje is nu 4,5 maand en bij mij (ons) kriebelt het ook alweer. We hebben afgesproken om eerst weer te genieten voordat we aan een 2e beginnen. Plan was dus dat we op vakantie zouden gaan en een lekkere zomer zouden hebben. Even afwachten dus want zou niet weer ‘in Corona tijd’ zwanger willen zijn en bevallen 🙈 Ik vind dat ik toch zoveel dingen heb gemist daardoor en nog steeds!

3 jaar geleden

Hier ook voor een 2de mocht het ons ooit gegunt zijn🥰 de eerste was al een wonder dus we zijn gezegend

3 jaar geleden

Erg herkenbaar 😊, afgelopen week erg veel problemen met mijn darmen gehad en misselijke vlagen. De darmproblemen had ik bij mijn zwangerschap heel erg. Alhoewel ik de minipil braaf slik, dacht ik dat het misschien toch verstandig was om een test te doen. Gisteren een test gedaan en negatief. Ergens was ik dus echt heel erg teleurgesteld 🙈.. had ik niet verwacht dat ik nu al zo baal dat ik niet weer zwanger ben.

3 jaar geleden

Herkenbaar! Wij hebben er 3, de oudste is 3,5. We droomden altijd van een gezin met 3 kids maar ik heb nu ons zoontje 5 maanden is echt het gevoel dat het er 4 moeten zijn. Ik ben 27, mijn vriend 34, maar mijn vriend is echt klaar. We zijn compleet. Mijn hoofd vindt dat ook, mijn hart (nog) niet...

3 jaar geleden

Totaal niet HaHa! 🙈 Maar ik zou zeggen volg je hart en gevoel dat is het aller belangrijkste!

3 jaar geleden

Pff nee moet er zelf nog niet aan denken. Ik heb ook een keizersnede gehad en ben blij dat ik dat als excuus bij Mn vriend kan gebruiken. Misschien wel een tweede, maar eerst maar even rustig aan. Ik heb niet eens een zware zwangerschap gehad...

3 jaar geleden

Jaaaaaa! Ik wil ook graag een derde maar manlief is daar niet zo mee eens🤣 hoop dat hij over een jaar er anders over denkt🙏

3 jaar geleden

Ja hier ook en mijn vriend wil het ook! Het kriebelt weer behoorlijk nu er ook vriendinnen zwanger zijn. Maar niet genoeg ruimte hier, we wachten eerst op onze nieuwbouwwoning. Hoe heerlijk is het ook om van onze kleine te genieten en er vol de aandacht voor te hebben.

3 jaar geleden

De dag na de bevalling had ik al een gesprek met mijn gynaecoloog en verloskundige hierover. Die vroegen zich af of ik hulp wilde na weer een trauma bevalling waarop ik zei; nee, ik wil wel weten wanneer ik weer zwanger mag worden. Me man trok wit weg 🙈🤣 dus ik wacht nu tot hij er klaar voor is ☺️

3 jaar geleden

De dag na de bevalling had ik al een gesprek met mijn gynaecoloog en verlos ...
Hahaha ! 🥰 komt allemaal wel..

3 jaar geleden

Ja ik herken het heel erg. Onze zoon is nu 5 maanden en ik heb echt een top zwangerschap gehad. Niks op aan te merken. De bevalling vond ik heftig maar het was het allemaal waard. Bij onze zoon duurde het een jaar. Reken daar een zwangerschap bij en je bent zo bijna 2 jaar verder. Je weet het nooit. Mocht het ons gegund zijn. Maar de twijfel is er wel. Kan ik dit fysiek wel aan, komt onze zoon dan niets te kort. Wie weet gaan we het na de zomer eens overwegen 😅

3 jaar geleden

Toen ik 4 maanden geleden bevallen van me meisje, miste ik het zwanger zijn gelijk en begon het al te spoken in me hoofd voor nummer 2😃 gelukkig wou me man ook een 2de en zijn we weer gaan ‘oefenen’😂 ben nu 4 weekjes zwanger 🥰

3 jaar geleden

Nee hier niet..ik ben er klaar mee. Maar goed ik vind zwanger zijn verschrikkelijk en mijn lichaam kan het ook niet meer aan ik zit nu te wachten tot ik geopereerd kan worden aan mn rug. Daarbij heb ik ook al 3 kinderen 18 jaar 12 jaar en nu een baby van 5 maand 🥰. Ik ben gelukkig zo met mn 3 gezonde kinderen. Ook na mn 1e en mn 2e had ik niet het gevoel om meteen weer te gaan voor nog een kindje. Ik wou eerst genieten en wachten tot de eerste naar school ging en ik alle handen vrij had voor de 2e. Mijn 3e schatje is een cadeautje voor mij waarvan ik nooit verwacht had dat deze ooit nog zou komen🥰🥰

3 jaar geleden

Echt niet.. Zwanger zijn is niet mijn ding. Daar komt bij dat ik nu al moe ben, terwijl ik echt een schat van een baby heb die al van 20 -730 uur slaapt.. als mij nu de vraag gesteld zou worden is het een directe nee. Mijn partner daarin tegen wil onze dame een broertje of zusje geven.. wat leuk en lief is. Maar hij hoeft er beduidend minder voor te doen en laten, hoe goed hij ook helpt..