247 Reacties

3 jaar geleden

Ik snap je! Hier is ze vandaag 5 maand en heb dat gevoel al zo'n 3 maanden🙈 maar door ks lijkt het ons beter om nog eventjes te wachten en na de zomer weer te proberen zodat het lichamelijk ook weer wat beter kan. Ook zit ik nog "ziek" thuis wegens depressie dus mn baas zal daar ook wel niet zo blij mee zijn dan😅

3 jaar geleden

Soms kriebelt het wel een beetje. Ik denk dat ik bij een 2e veel meer zou kunnen genieten van de kraamtijd omdat ik nu weet wat ik kan verwachten. Ik vond het nu allemaal zo spannend, was helemaal op van de stress. Maar aan de andere kant wil ik mijn zoontje nog alle aandacht kunnen geven en zou ik dat nu nog niet willen moeten verdelen. Voorlopig dus nog even niet.

3 jaar geleden

Wij hebben het er wel over gahad en het kriebelde toen wel maar zijn tot de conclusie gekomen dat 2 Kids toch wel genoeg is,,, hebben nu een zoon van net 2 jaar en een zoontje van 5 maanden die best veel huilt,, best wel vermoeiend maar ons gezin is compleet🥰

3 jaar geleden

nee wij vinden 1 kind genoeg. dus herken dit gevoel ook totaal niet. vond overigens zwanger zijn stom misschien dat dat ook mee speelt

VRIEND

3 jaar geleden

Het kriebelt zeker. Ik vond zwanger zijn heel fijn. Gaan eind van het jaar eens proberen. Moeten nog flink werken aan onze relatie nu de kleine er is maar als dat allemaal goed komt, gaat er zeker nog een kleintje komen.

3 jaar geleden

Zouden graag 3 kindjes willen. Helaas zit dat er niet meer in omdat ik beter niet meer zwanger kan raken.. heb 2 schatjes van 3 en half en 4 maand. Ik tel m'n zegeningen en het is goed zo. Wel erg jammer maar t is niet anders

3 jaar geleden

Ik snap je helemaal dit was ook mijn wens dochtertje 4 maand en te horen gekregen gisteren dat ik opnieuw al 9 weken zwanger ben

3 jaar geleden

Super!! Gefeliciteerd 🥳 en wat fijn!!
Dankjewel. 1rste hebben we 3 jaar over gedaan en de 2de 4 pogingen

3 jaar geleden

Reactie op Chanty027

Dankjewel. 1rste hebben we 3 jaar over gedaan en de 2de 4 pogingen
Ik lees dat je kleine 5 maanden is? Dus na de bevalling ben je bijna gelijk weer bezig gegaan? 🧐 aangezien je zegt 4 pogingen 🤪

3 jaar geleden

Ja bizar ik heb ook het gevoel. Ben nu 36 en heb er 1 van 4,5 maand oud en 1 is maar 1. Maar zo snel 1 erachter aan word wel pittig straks

3 jaar geleden

Hier hetzelfde gevoel. Wel mede dankzij omstandigheden in ook nog een moeilijke zwangerschap, en ik graag toch een x natuurlijk zou willen bevallen ( zoontje is met keizersnede geboren ) Aan de ene kant vind vooral ik zelf het te vroeg, en aan de andere kant wil ik zo graag. Toevallig nu 4 dagen overtijd maar toch 2 negatieve testen.

3 jaar geleden

Pff moet er niet aan denken .. nog herstellende van de jongste 5 maanden !

3 jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Hier hetzelfde gevoel. Wel mede dankzij omstandigheden in ook nog een moeil ...
Jij ookal over tijd ja, ik nu 5 dagen. Maar nog niet getest 🤪 denk zelf dat m’n cyclus aan het klooien is. 2 keer onveilige seks gehad op dagen waarvan ik gewoon weet dat het eigenlijk niet mis kan gaan ( en ja ik weet het dat kan wel 😅) misschien toch maar x test tegen aan gooien

3 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Jij ookal over tijd ja, ik nu 5 dagen. Maar nog niet getest 🤪 denk zelf da ...
Heb je al getest? Ik heb vanochtend een nieuwe test gedaan(7 dagen overtijd) maar echt negatief.

3 jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Heb je al getest? Ik heb vanochtend een nieuwe test gedaan(7 dagen overtijd ...
Ik heb donderdag getest. Ook negatief. Vind het zwaar irritant als cyclus niet goed loopt 😂

3 jaar geleden

Jaaa herkenbaar!! Ik wilde vlak na de geboorte alweer haha.. Onze dochter is 5 maanden en het kriebelt en kriebelt.. mijn man is er helaas nog helemaaaal niet mee bezig. Dus ik wacht geduldig af 😊

3 jaar geleden

Jah kriebels maar doen we nog maar niet

3 jaar geleden

Hier ook hoor!! Heb al gebeld voor een verwijzing voor de ivf. Dus ben benieuwd.

3 jaar geleden

Ik ben heel blij met dit topic 🤣🤣 ik ben nu 27 en onze 2e dochter is nu bijna 5 maanden. En ik kan er maar niet aan "wennen" dat ik nooit meer zwanger zal zijn of een baby moet verzorgen. Alleen blijf ik in dubio over een 3e kind. Want is het dan geen 5e wiel aan de wagen? Hoeveel "ongemakken " komen erbij omdat ons gezien dan oneven is.. iemand die zich hier in herkend of herkende en tot een keuze is gekomen, zo ja welke en waarom😅😅

3 jaar geleden

Reactie op Amy2

Ik ben heel blij met dit topic 🤣🤣 ik ben nu 27 en onze 2e dochter is nu b ...
☝ja ik, ik kom zelf ook uit een gezin met 3 kinderen en voelde mij altijd het 3e wiel aan de wagen, dus altijd geroepen voor mij geen oneven aantal kids, maar 2 vonden wij echt te weinig. Dus heel bewust voor 4 kids gekozen, maar toen tijdens de borstvoeding van de 4e met 4 maanden zwanger geraakt van de 5e... dus nu alsnog een oneven aantal, maar voor ons is dit nu wel de max.