247 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Amy2
Ik ben heel blij met dit topic 🤣🤣 ik ben nu 27 en onze 2e dochter is nu b ...
Ik ben ook 27, onze derde is nu 5 maanden. Bij mij kriebelt het ook alweer maar mijn vriend wil het erbij houden. Hij is heel praktisch ingesteld: nu passen we in onze auto, heeft iedereen een eigen slaapkamer.. etc. Mij boeien die dingen niet zoveel 😅 maar tot nu toe vind ik 3 ook wel een heel leuk aantal eigenlijk. Alle aantallen hebben voor en nadelen denk ik..
3 jaar geleden
Bij mij kriebelt het gevoel ook enorm!Gelukkig bij mijn man ook. Ik wil namelijk niet te veel leeftijdsverschil tussen de twee kids. Alleen vraag ik me af of ik me niet teveel op de hals haal met twee kleintjes. De kleine man is nu 5 maanden. Ik twijfel of ik dat wel aan kan, qua zorg en verdeling.
Heeft iemand hier ook twijfels over of gehad?
VRIEND
3 jaar geleden
☝ja ik, ik kom zelf ook uit een gezin met 3 kinderen en voelde mij altijd h ...
Ik kom ook uit gezin van 3. 2 grote broers. Ik vond het voordeel dat altijd wel iemand had om mee te spelen. Dat ik met bepaalde onderwerpen kon kiezen naar wie ik ging.
Nadeel weet ik van mn ouders dat ze altijd wel aanpassingen hebben moeten doe. Bijv grotere auto, boeken van hotel kamers met 3 kinderen. Dat soort dingen. Maar oplossingen zijn zo gemaakt. Ze hebben altijd gezegd: 1 is veel 2 is druk maar de 3de fietst zo mee.
Dat is mijn ervaring😘
3 jaar geleden
Wij willen denk ik ook snel voor de 2e gaan. Alleen met volledig BV geven weet ik niet hoe snel ik zwanger wordt.. We gaan het zien. Andere dames in dezelfde situatie?
3 jaar geleden
Reactie op Momsboy
Bij mij kriebelt het gevoel ook enorm!Gelukkig bij mijn man ook. Ik wil nam ...
Ja heb hetzelfde gevoel! Wij willen er ook voor gaan. Ook omdat ik nu nog een aantal jaar de luxe heb om weinig te hoeven werken. Dan zou het fijn zijn om twee kleintjes te verzorgen en zoveel mogelijk thuis te zijn, mocht het ons gegund zijn. Erg lastig. We zitten nog in tweestrijd, het belangrijkste is dat het je überhaupt gegund moet zijn. Maar ik kom nu al amper ergens aan toe. Dus ja heb dezelfde twijfel als jij hebt! 😅
3 jaar geleden
Wij willen denk ik ook snel voor de 2e gaan. Alleen met volledig BV geven w ...
Ja ik geef ook nog volledig bv. Nog niet ongesteld geweest, dus ben ook benieuwd hoe dat gaat. Gisteren op kraamvisite geweest bij mijn broer en als je dan weer zo'n heel klein hummeltje ziet kriebelt het toch echt wel weer bij mij
3 jaar geleden
Ja heb hetzelfde gevoel! Wij willen er ook voor gaan. Ook omdat ik nu nog ...
Oh dat scheelt! Ik werk zelf drie dagen volledig en een halve dag thuis. Kleine gaat dan lekker naar de opvang.
En of het gegund is, dat is zeker afwachten. Zit net de was weg te werken, en bedacht me hoeveel was ik zou moeten vouwen als er nog een kleintje bij komt 🤣
Twijfels twijfels!
3 jaar geleden
Reactie op Momsboy
Oh dat scheelt! Ik werk zelf drie dagen volledig en een halve dag thuis. Kl ...
Hihi nou vooral in het eerste jaar heb je meer was, daarna wordt het minder. Ik doe nu elke dag schone kleren aan bij de baby ivm de zure melk luchtjes, maar als ze groter zijn is dat niet meer nodig.
Met z'n tweeën hadden we 2-3 wassen per week. Met z'n drieën meestal 3 soms 4. Met z'n vieren hebben we 4 wassen. Scheelt dat ik nu net weer een extra maat kleding moet wassen, want de kids zijn hard gegroeid. 😘
3 jaar geleden
Mijn man zou heel graag een tweede willen, maar ik wacht echt wel nog even. Lekker genieten van ons klein mannetje!
3 jaar geleden
Wat ik me afvraag als ik dit topic lees. Slaapt jullie baby al door? Want ik zou echt niet weten hoe je het anders zou volhouden😱
3 jaar geleden
Reactie op Denise-1988-
Wat ik me afvraag als ik dit topic lees. Slaapt jullie baby al door? Want i ...
Nee hoor. Ze slaapt meestal niet door. Ik wil oa om die reden wachten. Ik heb er al twee en als m'n oudste ook loopt de spoken s nachts dan ben ik de dag erna echt een zombie
3 jaar geleden
Hier kriebelde het onlangs zo hard!
M’n vriend daarentegen resoluut tegen, voor nu.
Hij denkt dat dat wel eens het einde van onze relatie kan zijn omdat hij het niet wilt - dan boeit hij zich er in op dat er wel een extra is en daar ga ik dan weer slecht op reageren. En die uitspraak snap ik.
Ook ben ik momenteel m’n laatste jaar voeding aan het studeren, m’n eigen zaak aan het opstarten, onze meid is nu 5 maand + ik werk nog deeltijds.
Het zou veel zijn. Iets te veel.
Focussen op het nu en zodra alles op poten staat dan wilt hij het herbekijken.
DUs ik snap het en heb het geplaatst.
Gelukkig zijn er veel vrouwen in m’n omgeving zwanger. Dan kan ik spoedig op baby bezoek 😂