247 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Wondercadeau

I heb ook een keizersnede gehad maar mocht van de gynaecoloog gewoon weer z ...
Hier ook keizersnede maar werd toch wel een jaar wachten aangeraden. Eerder is geen reden tot beëindigen zwangerschap maar kan lichamelijk wel complicaties veroorzaken

3 jaar geleden

Reactie op MariskaaO

Hier ook keizersnede maar werd toch wel een jaar wachten aangeraden. Eerder ...
Nou ik heb gevraagd naar complicaties, die zijn er niet hoor als je na 6 mnd weer zwanger wordt. Wel adviseren ze altijd een jaar omdat een vrouw in het algemeen een haar nodig hebben te ontzwangeren. Dit staat los van een keizersnede.

3 jaar geleden

Bij mij ging het snel. Ik schrok wel we waren er niet mee bezig en zeiden tegen elkaar als onz zoontje 1 jaar wordt willen we proberen voor een 2de. Nu is mijn zoontje bijna 7 maanden en ik ben weer zwanger. En we zijn er zeker blij mee. Wel snel maar zeker welkom

3 jaar geleden

Reactie op MariskaaO

Hier ook keizersnede maar werd toch wel een jaar wachten aangeraden. Eerder ...
Ik denk dat het vooral voor binnenin wel fijn is alles weer bij heeft kunnen komen... het zal wel niet voor niets geadviseerd worden. Hier hebben ze ook een jaar wachten geadviseerd. Bij mij was de bevalling alleen op de natuurlijke manier begonnen en na een uur persen uiteindelijk omgezet naar een keizersnede. Dus dan neem ik het nog iets serieuzer. Gelukkig denkt mijn vriend zelfs dat het om 2 jaar gaat. Dus daar kan ik mij mooi achter verschuilen:-) ik moet er nog even niet aan denken. Ik kwam er met (berekend volgens echo dus zeker is het niet) 22 weken achter dat ik zwanger was. Daarvoor had ik nog een zak van 25 kilo paardenbrokken getild en deed ik nog stal werkzaamheden en zwaar werk op een dierenkliniek. Ik mocht dus van maximaal naar minimaal tillen gaan. Dat was wel hard aangekomen. Vooral omdat we pas een jaar later een keer wilde beginnen met proberen. Nu was het dus een korte tijd mer beperkingen. Ik zie het de komende twee a drie jaar nog niet zitten om weer zo beperkt te worden in mijn bewegingen en werkzaamheden. Nadat ik de eerste keer mocht douche in het ziekenhuis ben ik ook weer gewoon op de been geweest. Kraamhulp was het er niet mee eens. Maar ik kan het niet, het inperken. Vanaf dag 10 ben ik dan ook het buiten lopen steeds op gaan bouwen. Misschien ben ik eigenwijs. Maar leg mij niet snel neer bij dingen..

3 jaar geleden

Een kindje over 9 maanden zou ik wel zien zitten, maar oh wat haat ik zwanger zijn 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Lindseeey

Een kindje over 9 maanden zou ik wel zien zitten, maar oh wat haat ik zwang ...
Hier geen klachten gelukkig gehad, je komt er niet voor niets pas met 22 weken dat je zwanger bent. Maar al die beperkingen, bovendien ben ik ook niet een vrouw die smelt van alle baby’s die ik zie. Ik wilde wel een kind, maar ben nooit echt een typische moeder figuur geweest. Dus die beperkingen zitten misschien daarom wel extra dwars. Bepaalde dingen eten vond ik niet erg. En roken of drinken deed ik toch al niet. Maar niet normaal boodschappen en je hobby’s kunnen uitvoeren of spullen voor je huisdieren paard kunnen halen vond ik wel verschrikkelijk. En dan alles maar moeten vragen...

3 jaar geleden

Reactie op Lindseeey

Een kindje over 9 maanden zou ik wel zien zitten, maar oh wat haat ik zwang ...
Nou precies dit 😅 heb totaal geen problemen gehad tijdens de zwangerschap hoor maar ik vind het gewoon 3x niks 🤣

3 jaar geleden

Ik heb dus ineens zulke rare kriebels voor een volgende zwangerschap, maar eigenlijk is het heel onlogisch. Mijn dochter slaapt de laatste tijd heel slecht en ik vond zwanger zijn verschrikkelijk. Dus nu zwanger worden terwijl ik zo uitgeput ben lijkt me echt niks. En toch heb ik echt al die kriebels om weer zwanger te worden, net zoals ik bij de eerste had. Dit is alleen dus echt mn onbewustzijn en lichaam die dit wil, de rammelende eierstokken en totaal niet mn hoofd. Herkent iemand dit of ben ik nu heel raar?🤣

3 jaar geleden

Reactie op Lindseeey

Ik heb dus ineens zulke rare kriebels voor een volgende zwangerschap, maar ...
Ja hoor ik heb vanaf dat mijn dochter geboren is die kriebel maar hier een ks en een rot bevalling eerst maar eens genieten en helemaal herstellen. Helemaal niet handig nu dus braaf aan de pil

3 jaar geleden

Reactie op Lindseeey

Ik heb dus ineens zulke rare kriebels voor een volgende zwangerschap, maar ...
Hahaha hier precies hetzelfde!

3 jaar geleden

Wij gaan deze maand weer proberen voor 2e kindje.. onze kleine is dan 7-8 maanden

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ja hoor ik heb vanaf dat mijn dochter geboren is die kriebel maar hier een ...
Dit dus ja haha

3 jaar geleden

Ergens gevoelsmatig wel, maar mijn meisje nu hier en mijn werk wil ik nu alle aandacht geven. Zwanger zijn was voor mij ook een heel intensief traject met veel misselijkheid (tr 1)ziekenhuis controles (tr 2-3)en inleiding en dat wordt het bij een 2e sowieso deels en misschien wel helemaal weer. En we willen eigenlijk eerst een huis kopen, maarja die kans is ongeveer gelijk aan 0 momenteel

3 jaar geleden

Ons meisje is 7 maanden en begint nu echt te kriebelen ondanks dat het nog steeds zwaar is (ook zeker leuk)🙈 we hadden gezegd als ze 1 jaar is, ik weer zou stoppen met de pil en eerst lekker op vakantie met ze 3tjes maar heb geen geduld 🙊😍

3 jaar geleden

Reactie op NovemberBabyLin

Ons meisje is 7 maanden en begint nu echt te kriebelen ondanks dat het nog ...
Dit heb ik ook! Mijn dochtertjes is bijna 8 maanden en we zouden bij 1-1,5 jaar proberen voor een tweede (ook omdat we volgend jaar juni gaan trouwen en ik dan liever geen enorme buik onder m’n jurk heb;)) maar nu nog 6 maanden wachten vind ik ineens ook wel lang klinken/duren…😱

3 jaar geleden

Wij gaan er weer voor. Onze zoon is nu 8,5 maand. Ik was aan de minipil maar daar ben ik maanden geleden al mee gestopt vanwege blijvende bloeding (echt anderhalve maand ongesteld, vreselijk). Na het stoppen meteen over. Ben van de week voor het eerst weer gewoon ongesteld geworden dus we gaan het weer proberen mocht het ons gegund zijn. De eerste duurde een jaar dus mocht dat weer zo zijn ben je alweer 2 jaar verder voordat het kindje geboren wordt😅

3 jaar geleden

Wij gaan er weer voor. Onze zoon is nu 8,5 maand. Ik was aan de minipil maa ...
Hier een zelfde verhaal. Kon m’n spiraaltje niet meer verdragen en hebben toen gedacht ‘ach, we zien wel’. Eerste maand was het raak, terwijl het met de eerste (nu 8 maanden) meer dan een jaar heeft geduurd. Ben er net achter gekomen. Wel even behoorlijk in shock, maar nu alleen maar blij dat het ons weer gegund is. Ook wel leuk dat ze straks weinig schelen. Hopelijk lukt het bij jullie ook snel(ler)!

3 jaar geleden

Reactie op Coffeelover

Hier een zelfde verhaal. Kon m’n spiraaltje niet meer verdragen en hebben t ...
Gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Hier net een weekje er achter dat we een 2de kindje mogen verwachten 🥰 volgens berekening nu 5 weken

3 jaar geleden

Reactie op Coffeelover

Hier een zelfde verhaal. Kon m’n spiraaltje niet meer verdragen en hebben t ...
Aah wat leuk! Ja ik val ook even van mijn stoel denk ik. Maar denk echt dat dat heel leuk is qua leeftijd. Gefeliciteerd en geniet ervan!! 😍