159 Reacties

3 jaar geleden

Wij noemen onze dochter wel eens Kleine Beer, omdat ze vaak een grommend geluidje maakt. En dan ben ik Mama Beer en mijn vriend Papa Beer. 😊

3 jaar geleden

Ollie, poppenkind, poepenscheetje die een poepenscheetje laat. Paar weken terug de briesende baby toen ze van die gekke geluiden maakte.

3 jaar geleden

Tijdens de zwangerschap noemden we haar Hummeltje. Nu noem ik haar vaak poppedop, snoes en ook Robert is voorbij gekomen, omdat ze een gezicht als Robert deNiro kon trekken. 🤭 Maar t wisselt per dag eigenlijk.

3 jaar geleden

Kroemel (kruimel in het Fries), Moeske (muisje in het Fries) en Toetie

3 jaar geleden

Moppie tuttebel poepchinees gremlin minion ( was al tijdens de zwangerschap). Stinkerd. Draakje. Lachebekkie. Ach zoveel. Geen vaste bijnaam

3 jaar geleden

Tijdens de zwangerschap kleine briwat. (Marokkaans bladerdeeg hapje) omdat ik daar continue zin in had 😂 nu omdat sommige de naam van onze zoon lastig vinden noemen we hem Noof. Z’n naam schrijf je als Naoufal, op z’n Nederlands zeg je Noofal. Noof is gewoon makkelijk voor iedereen. Noof, noofje, noofie.

3 jaar geleden

Puntsnoetje, poepieloei, pikkebaas🤣

3 jaar geleden

Ollie of bollie (wollie) - hij noemt Oliver

3 jaar geleden

Tijdens de zwangerschap was ze Joske Fien , nu is het piepe muis..poepescheet of kleine houdini

3 jaar geleden

Toeter! Omdat ze soms klinkt als Toeter uit de tekenfilm de snorkels.

3 jaar geleden

In de zwangerschap had ik geen bijnaam. Nu noem ik hem: boef, vetje, schatje, kleine jongen, kereltje eigenlijk heel veel dingen dat ik af en toe denk oh ja miss moet ik ook zn echte naam nog eens gebruiken 😂

3 jaar geleden

Ze heet Lily en als ze der broek vol heeft gedouwd heet ze hier in huis picalilly

3 jaar geleden

Mijn kleine vent had tijdens de zwangerschap de bijnaam frummel, en die naam krijgt hij nog steeds te horen,

3 jaar geleden

Reactie op november11

In de zwangerschap had ik geen bijnaam. Nu noem ik hem: boef, vetje, schatj ...
Haha herkenbaar

3 jaar geleden

Reactie op Mar-89

Ze heet Lily en als ze der broek vol heeft gedouwd heet ze hier in huis pic ...
Piccalilly anders klinkt het wel heel raar🤦‍♀️

3 jaar geleden

Tijdens de zwangerschap noemde we hem 'Ukkie' en nu vanalles: scnügelpüpschen, schattie, snoes, snoezepoes, Frits, Houdini, liefie, piefie, schattekind, knapperd en ga zo maar door. 😍

3 jaar geleden

Papa 😅

3 jaar geleden

Ons zoontje heet mick en ik noem hem vaak mn kleine muisje

3 jaar geleden

Borrelnoot omdat ie altijd van die gekke geluidjes maakt 🤪

3 jaar geleden

Ook knorretje! Vanwege het vele geknor 😋 poppetje, moppie, toettie, noem het maar op haha😊 ze is vooral een vrolijk ding onze Zola!❤