159 Reacties

3 jaar geleden

Kleine muisje. Vraag me niet waarom want ik heb zo’n fobie voor die beesten😣

3 jaar geleden

Druifje! Standaard

3 jaar geleden

Bolle of Bollie omdat ze nu van die lekkere dikke wangen krijgt. Ze was namelijk heel erg fijntjes bij de geboorte, nu word ze lekker vol. 😊

3 jaar geleden

Tijdens de zwangerschap noemde we haar al dropje en dat doen we nog steeds 😅. Geen idee waar het vandaan komt. Soms ook bang dat ze straks denkt dat ze zo heet 😂

3 jaar geleden

Wij noemen haar nu puppy of knorrepotje (beide door geluiden die ze kan produceren) als ze lief is. We noemen haar terror Suus als ze ons de oren van de erop schreeuwt of weer eens niet wil slapen.😈😇

3 jaar geleden

Reactie op CocoNina

Tijdens de zwangerschap noemde we hem 'Ukkie' en nu vanalles: scnügelpüpsch ...
Hahaha Frits... ik ga stuk!

3 jaar geleden

Tijdens de zwangerschap was het Minispecki of Priscilla Kelly (want die naam werd het sowieso niet). Toen was het lange tijd Terrotbaby of Stukje terror. Inmiddels is het Looney Tune, Lunilein, Knorretje of Loenepoen. Ze heet Luna.

3 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Tijdens de zwangerschap was het Minispecki of Priscilla Kelly (want die naa ...
Terrorbaby*

3 jaar geleden

Tijdens de zwangerschap baby maar dan op een liefkozende manier. Nu ook nog steeds vaak baby. En Jayjay.. Hij heet jaylen. Heb al eens tegen papa gezegd hij denkt straks echt dat ie Jayjay heet.

3 jaar geleden

Tante Pollewop🙈. Geen idee waarom maar dat kwam ineens in de kraamweek. Mijn vriend noemt ons zoontje (2jaar) al vanaf het begin Jackelmans. Hij heet Jax. Vond ik helemaal niks, maar automatisch ga je het overnemen. Ondertussen is dat afgekorte naar Mans en hij luistert zelfs naar alle 3🙈. Zelfs onze vrienden zeggen soms Mans😜. Hij weet wel dat Jax zijn naam is.

3 jaar geleden

Toen ik zwanger was noemde ik haar fliebeltje, aapje of puistje. Nu geen van die drie meer. Even kijken of ik ze allemaal nog kan opnoemen hoor 🤪 Miepie, MiaPia, Muppet, d(r)opje, Puppy, scheetjes fabriek, kusjes monster, muppie, prinses Mia, geitje, wormpje/rupsje, appeltje, bollie, spekkie, dikkie, poppeflopje, stinkie, Henkie

3 jaar geleden

Koekie of popje 😁

3 jaar geleden

Bolle of Bollie omdat ze nu van die lekkere dikke wangen krijgt. Ze was nam ...
Hahah herkenbaar. Bij ons ook bij de geboorte heel fijntjes en nu word ze echt een spekkie

3 jaar geleden

Hier vooral dolfje (dolfje weerwolfje) zo klinkt hij en dat geluid doet hij na. Zijn broer is pannenkoek (als ie weer onhandig is) hijzelf is nu een soms een wokkel als hij zichzelf slaat of ingebakerd ligt. Dus bij ons in huis weet de oudste precies wanneer hij onhandig is, ben bang dat deze hetzelfde lot staat te wachten.. 🤨

3 jaar geleden

Ons zoontje heet Kylian a.k.a. Kielie of kleine Kyli-man. Naast tal van andere gekscherende namen voor die kleine stinkerd haha

3 jaar geleden

Tijdens de zwangerschap heette ze limoentje omdat je die in de corona doet 😜 nu noemen we onze Noëlle vaak: Noëlleke, kaboutertje of boutertje, beebie seebie (waarbij de hond is veranderd in Nala sala en wij in pappa sappa en mamma samma hahaha zo belachelijk eigenlijk), lekkerding of meisje.. Eigenlijk zeggen we amper haar eigen naam. Dus ik denk dat ze straks denkt dat haar naam Seebie is hahahha

3 jaar geleden

Knorretje, Pokéman, miniman, kleine draak, baasje

3 jaar geleden

Ons man heet ayden: Kids noemen hem vaak aaydie Wij noemen hem blij ei( vanaf de zwangerschap noemde we hem al zo, omdat we door middel van fertiliteits traject zwanger zijn geworden en de gynaecoloog zei toen dit is een mooi blij eitje) Max, als ie kreuntjes of dergelijke maakt lijkt/klinkt ie als een formule 1 racer.

3 jaar geleden

Tijdens de zwangerschap was het ‘de baby’ en dat is t vaak nogsteeds (stukje besef wat sons nog mist) nu ook vaak lekkerding. En bij een goeie luier noem ik hem pik of pikkie 😂

3 jaar geleden

Poppetje