10 Reacties

4 jaar geleden

Ik ken het niet! Wat doet het juist?

4 jaar geleden

Niet aan beginnen joh! Ik ben zwanger van de 2e en zulke machines heb je echt niet nodig weet ik van de eerste. Als je dan iets handigs wilt kopen, doe dan een wAterkoker met 40graden stand. Heb je perfecte temperatuur voor je fles! En nog snel ook. Poeder erbij (al dan niet via een bakje van de Hema ofzo) en klaar!

4 jaar geleden

Je zet melk poeder en water in en komt flesje direct klaar op juiste temperatuur uit. Een soort expresso apparaat voor baby melkpoeder. Ik vond het interessant.

4 jaar geleden

Reactie op qwertyqwerty

Niet aan beginnen joh! Ik ben zwanger van de 2e en zulke machines heb je ec ...
Dat klinkt echt super handig! Bedankt voor de tip. Ik wist niet dat dat bestond, ik ga daar maar eens naar googelen. Scheelt hopelijk ook nog een hoop geld!

4 jaar geleden

Reactie op qwertyqwerty

Niet aan beginnen joh! Ik ben zwanger van de 2e en zulke machines heb je ec ...
Bedankt voor je advies.

4 jaar geleden

Dat klinkt echt super handig! Bedankt voor de tip. Ik wist niet dat dat bes ...
Haha zeker! Ik deed het eerst gewoon op hand warm water uit de kraan maar dan verspil je wel een hoop water voordat de temp goed is. Waterkoker is ideaal. Ff 40 graden, daarna de rest op 100 voor je eigen thee. Haha!

4 jaar geleden

Gwn savond een thermoskan en je kunt snachts simpel naast je bed het flesje maken samen met een poederdoos enige wat ik je wel kan aanraden is de philly makkelijk te draaien en een handig hulpmiddel. Doseerbakjes volstaan ook gwn. Trouwens dit is echt zonde van je geld maar dat is mijn mening

4 jaar geleden

Reactie op Rth1987

Je zet melk poeder en water in en komt flesje direct klaar op juiste temper ...
Ik moet zeggen dat ik toch wel onder de indruk ben. Ben zelf ook dol op me nespresso apparaat😍

4 jaar geleden

Super fijn ding. Geld haal je er niet uit, heel eerlijk. Super makkelijk in gebruik. Ik ben er blij mee!

4 jaar geleden

Ik heb deze bij mijn 2de zoontje aangeschaft en ga het ook gebruiken bij m’n derde nu. Ik vind het persoonlijk echt een top apparaat en zowel mijn man als ik zijn er super tevreden over.