64 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees even mee. Bij mij gaan ze haar draaien als ik 36+5 weken ben. Ben er ook erg benieuwd naar.

3 jaar geleden

Mijn baby ligt ook in stuit, maar ik wil absoluut geen versie. Ik ken te weinig succesverhalen. Een vriendin van me ging bijna out van de pijn en toen ze weer bijgekomen was en het zkh uit liep, voelde ze de baby alweer terugdraaien. Als hij zelf niet draait, tja dan maar een geplande ks. Of heel misschien een stuitbevalling, als hij gunstig genoeg ligt. Tis mijn 3e, dus de boel is toch al opgerekt 😅

3 jaar geleden

Ik heb mijn dochter van inmiddels 5 jaar laten draaien bij 36 weken. En geslaagd!!!! De nacht na de versie wel pijn aan mijn buik gekregen alsof ik bont en blauw was. Maar dat trok na 1,5 dag weer weg. Inmiddels 33 weken zwanger van ons 2e dochter en ligt weer in stuit. Ben wel van plan om de versie weer te proberen.

3 jaar geleden

Ik heb zelf geen ervaring, maar sprak toevallig van de week collegas die dat hadden gedaan en bij alle 3 was de draaipoging gelukt (maar later ging baby zelf weer terug draaien) of mislukt.

3 jaar geleden

Schijnt niet pijnlijk te zijn, maar wel erg oncomfortabel. Dus wellicht krijg je krampen/harde buiken naderhand

3 jaar geleden

Kan je er ook voor kiezen om niet te draaien?? Aangezien ze vaak weer terug draaien. Als ze echt niet goed gaat liggen ( ik ben nu 30 weken) Kies ik liever voor een geplande keizersnede omdat het ook de eerste is dus een stuitbevalling durf ik ook niet aan. Aan mijn lijf geen polonaise..

3 jaar geleden

Ik lees even mee. Nu 34+3 weken en de kleine ligt ook in stuit. Draait nog wel om z’n as, maar net niet die duik naar beneden. Dinsdag controle bij vk en als de kleine dan nog in stuit ligt, dan waarschijnlijk wel naar het ziekenhuis voor een versie. Vind het wel spannend merk ik!

3 jaar geleden