64 Reacties

3 jaar geleden

Succes morgen!!

3 jaar geleden

Toevallig vandaag gehad. Ik wens je echt heel veel succes! Bij mij is het helaas ook niet gelukt na 2 pogingen. Vond het zelf best heftig! Maar luister goed naar de mensen die aan je bed staan. Probeer jezelf te richten op het ontspannen en je ademhaling. En als je er niet prettig bij voelt gewoon aangeven. Ben benieuwd of het lukt!

3 jaar geleden

Succes vandaag!

3 jaar geleden

Succes vandaag!!

3 jaar geleden

Succes!! We hopen met je mee dat het lukt!👍

3 jaar geleden

Succes!

3 jaar geleden

🍀🍀🍀

3 jaar geleden

Succes vandaag !

3 jaar geleden

Succes!

3 jaar geleden

Succes vandaag! ♥️👶🏼🍀🍼

3 jaar geleden

Succes... hier 2 draaipogingen gedaan bij de 1e helaas kz geworden ze wilde niet draaien. Viel mij alles mee. Maar is echt per persoon verschillend. Als het niet gaat stoppen ze. Goed om je ademhaling denken focus op jezelf. Zet hem op hoop voor je dat het lukt.

3 jaar geleden

Hoe is het gegaan?🤞🏻🍀

3 jaar geleden

Hoii, hoe is het draaien gegaan? Hier 33 weken en ze ligt nog in stuit... ben dus erg benieuwd.

3 jaar geleden

Mijn meisje ligt ook in een stuit met 35 weken nu. Ik moet maandag laten weten of ik een uitwendige versie wil proberen, maar vind het wel heel eng. Lijkt me echt geen pretje 😬

3 jaar geleden

Reactie op Ladieda

Mijn meisje ligt ook in een stuit met 35 weken nu. Ik moet maandag laten we ...
Het lijkt mij ook eng! Hier ook nog stuit 33+4. Dinsdag weer een echo.. ben benieuwd 🤞🏻 Heb je ook over de andere opties na gedacht? Wat heeft denk je jou voorkeur? Hopelijk draait jullie kleine meid nog even!!

3 jaar geleden

Ik ben ook 35 weken en bij mij ligt hij dwars (nu al haha). Hij krijgt nog 1 week om bij te draaien anders krijg ik ook een versie. Ik heb alle vertrouwen in de artsen en ben niet bang, we hebben hier in Nederland zulke goede medici! Mijn babyshower is afgezegd vanwege de covid maatregelen, heel jammer maar gelukkig is het niet zo iets groots als een trouwerij ofzo. Heel veel succes!!

3 jaar geleden

Weet iemand misschien hoe het zit met een versie als je een voorliggende placenta hebt? Ik las ergens dat het dan misschien niet kan. Ik moet even wachten tot donderdag. Dan kijken ze weer hoe hij ligt en hoe groot hij is en dan maken we een plan. Maar ben nieuwsgierig of een versie dan überhaupt een optie is in mijn geval.

3 jaar geleden

Hier ook een dwarsligger ( nu 35 weken ) voorstel van de gynaecoloog is een versie bij 38 weken... nu is het aan mij of ik dit ook wil, gynaecoloog schatte een slagingspercentage van 60% anders word het sowieso een keizersnede gezien de dwarsligging.🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Weet iemand misschien hoe het zit met een versie als je een voorliggende pl ...
Bij mijn vorige zwangerschap was het toen wel mogelijk. Succes 🍀

3 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Weet iemand misschien hoe het zit met een versie als je een voorliggende pl ...
Ik had ook een voorliggende placenta en de versie is toen gelukt, dus dat kan zeker maar de kans is vaak kleiner dat het dan lukt.. is van meerdere factoren afhankelijk. Succes donderdag!