16 Reacties

4 jaar geleden

Ik denk dat ik deze week voor de eerste maal onze kleine meid gevoeld heb. Het was een apart gevoel onderaan mijn buik 😍🥰🙏

4 jaar geleden

Ik ben 14 weken ver :) xx

4 jaar geleden

Ik voelde indd vanmorgen een soort van bubbeltjes... niet echt bij stil gestaan verder. Weet ook niet of dat indd de baby kan zijn

4 jaar geleden

Ik voelde de voorbije dagen precies ook al wat. Maar ik weet niet of dat al kan op 11 weken.

4 jaar geleden

Voel ook van alles, maar geen idee of het schopjes zijn. Ben ook 14 weken.

4 jaar geleden

Ik ben 13w2d en voel onze kleine jongen ook al. Is wel al 4e zwangerschap. 🥰🥰

4 jaar geleden

Ik voelde afgelopen week soms wat kriebeltjes en ook wat leek op bubbeltjes die opborrelen. Nog nooit eerder zoiets gevoeld, maar ik lees overal dat het pas vanaf 15/16 weken voelbaar is en ik ben nu 10+6.. ben benieuwd naar jullie ervaringen!

4 jaar geleden

14 weken! En ja ik voel het ook , tweede zwangerschap

4 jaar geleden

14weken maar voel nog niks

4 jaar geleden

Reactie op CocoNina

Ik voelde afgelopen week soms wat kriebeltjes en ook wat leek op bubbeltjes ...
Ja had ik ook. Morgen zijn we 11weken onderweg 😍

4 jaar geleden

Ik ook 12 weken maar schijnbaar zijn het je darmen die gedrukt worden en ze dus voelt bewegen. Schijnt niet te kunnen.

4 jaar geleden

Ik heb ook deze week voor het eerst 'bubbeltjes' gevoeld. Was heel licht en kort, maar had nog nooit zoiets gevoeld, en ik weet onderhand wel hoe mijn darm-activiteiten voelen. 😂 ben nu 12+4. Heb het daarna niet meer gevoeld, ben heel benieuwd of het toch de kleine was. Op de laatste echo was ie in ieder geval al wild aan het zwaaien en schoppen, dus wie weet. 😄

4 jaar geleden

Ben nu 14 weken 1 dag, derde zwangerschap, voel op 1 dezelfde plek zo af en af toe een fijne trilling. Op echo was het duidelijk heel druk aan het bewegen en weg draaien..hij/zij wil nu niet begluurd worden.

4 jaar geleden

Ja! Met 8,5 week voor het eerst (alleen naar onder toe). Met 12 weken schoot m'n baarmoeder uit m'n bekken en voelde ik het niet meer. Nu 13,5 week en voel heel soms een schopje in m'n onderbuik. Dit is m'n tweede kindje. Zo leuk ❤️🥰

4 jaar geleden

Ja zeker!! Nu 14wk (4e zwangerschap) en al heel duidelijk😁 Weet precies wanneer de kleine wakker is❤