13 Reacties

3 jaar geleden

Ik wacht het even af. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik weinig buik en kon ik goed in een badpak met iets meer ruimte op de buik. Mocht ik nu toch meer buik krijgen, kan ik altijd nog wat aanschaffen.

3 jaar geleden

Ik heb zelf een zwnagerschaps badpak gekocht. Ook omdat ik als het kan wil zwangerschapszwemmen. Ik denk dat een bikini dan niet strak genoeg om me heen zit.

3 jaar geleden

Ik heb een zwangerschapstankini, vind ik heel fijn. Ook voor zwangerschapszwemmen (wat ik bij mijn eerste en tweede gedaan heb, zo fijn). Tip voor fijne zwangerschapsbadkleding: Bonprix

3 jaar geleden

Ik heb een zwangerschaps tankini van de c&a gekocht! Past prachtig en nog ruimte om te groeien

3 jaar geleden

Ik ga voor een mooi zwempak de prenantal had leuke aanbiedingen

3 jaar geleden

Ik zou inderdaad ook graag op zwangerschapszwemmen gaan als alles weer open gaat, ik dacht inderdaad ook aan een tankini of een zwempak. Ik heb alleen al een behoorlijke cup van mezelf en nu helemaal, dus moet wel even zoeken naar de juiste. Fijn dat er tips gegeven worden.

3 jaar geleden

Ik heb een zwangerschapsbadpak gekocht vorige zwangerschap en geen spijt van gehad. Fijne pasvorm, apart broekje erbij, ondersteunde ook wel m'n buik. Een van m'n betere aankopen

3 jaar geleden

Ik heb een zwangerschaps tankini gekocht. Was niet zo duur bij Bonprix. Ik heb bewust niet gekozen voor een badpak, gezien ik tijdens m'n eerste zwangerschap z贸 bol was geworden dat zelfs het topje van de tankini te kort was. Iedereen dacht dat er minstens 3 baby's in m'n buik zaten. Als het op een gegeven moment weer kan, ga ik weer naar zwangerschapszwemmen. Nu bijna 15 weken.

3 jaar geleden

Ik verwacht geen badkleding nodig te hebben, ga toch niet op vakantie deze zomer 馃槣

3 jaar geleden

Ik ga ook niet op vakantie maar hopelijk wel eens zwemmen

3 jaar geleden

Vorig jaar liep ik nog in een hele mooie string bikini! Das nu wel een beetje ongepast! Ik wacht het weer een beetje af, als ik nu wat koop past het over een maand misschien niet meer.

3 jaar geleden

Ik heb een tankini gekocht. Die past qua broekje en borsten wel prima en de stof gaat mooi om je buik heen. Ik had ook eentje bij mijn twee zwangerschap (viel iets groot, maar zat prima) en deze zal ook goed zitten. En anders na passen breng ik die terug. Kaartjes zitten er nog aan.

3 jaar geleden

Heb laatst een zwangerschap tankini besteld. Deze zijn iets langer aan de voorkant. Waardoor de buik bedekt is/blijft.