9 Reacties

2 jaar geleden

Klimblokken staan ook op ons lijstje. Ik had ze op Amazon gezien. Ze hebben klimblokken op de opvang van onze zoon en hij klimt er nu iedere keer op. Ballenbak ga ik niet aan beginnen, ik kan nu al genoeg speelgoed ruimen 😂

2 jaar geleden

Wou toevallig deze ook bestellen!

2 jaar geleden

Ik heb gisteren een opblaasbare paw pawpatrol tent besteld (met 20 balletjes) bij de lidl shop voor 20 euro. Lekker lelijk en hysterisch,

2 jaar geleden

Wij hebben zo'n soortgelijke blokken besteld en ze vindt het zalig! Is wel prijzig maar amuseert ze zich nog jaren mee! Nu is het klimmen en klauteren, later is het bouwen,... Op school hebben wij er ook en zelfs de leerlingen van mijn klas (8-9 jaar) vinden dat nog altijd super leuk! Stimuleert motoriek en creativiteit.

2 jaar geleden

Wij hebben een pikler met glijbaan besteld voor onze dochter want die klimt nu steeds op de hond.

2 jaar geleden

Als het goed is komt de mijne dinsdag binnen. Was eigenlijk voor zijn verjaardag afgelopen vrijdag maar post had vertraging. Gelukkig snapt hij het zelf toch nog niet haha. Ben heeel benieuwd wat hij er van vind

2 jaar geleden

Onwijs blij mee. Op de glijbaan moeten we wel helpen en bij blijven. Gaat zo te keer dat hij de controle verliest….