95 Reacties

3 jaar geleden

Bij mij heeft die 36 uur gezeten, ook vergaan van de pijn. Door de pijn gaan overgeven en daar is de ballon er mee uit geschoten om zo maar te zeggen. Daarna binnen 2 uur op 5 cm ontsluiting. Alleen op de 5 daarna 12 uur blijven hangen en toen opwekkers gekregen. Al met al vond ik een ballon vreselijk, leef met je mee

3 jaar geleden

Reactie op Desiree9988

Bij mij heeft die 36 uur gezeten, ook vergaan van de pijn. Door de pijn gaa ...
Ik vond een ballon ook vreselijk. Liep er 5 dagen mee, maar zonder resultaat. Uiteindelijk opwekkers gekregen, met snelle resultaat

3 jaar geleden

Reactie op Desiree9988

Bij mij heeft die 36 uur gezeten, ook vergaan van de pijn. Door de pijn gaa ...
Pff klinkt als een hel. Thx voor t delen

3 jaar geleden

Bij mij moest ie er 3x achter elkaar opnieuw ingebracht worden.. dat was al niet echt heel prettig.. 1 nachtje in gehad en daarna 3 cm ontsluiting dus vliezen gebroken en aan weeënopwekkers dat was rond 8/9 uur.. om 17.17 is ons dochtertje toen geboren.. Toen die eenmaal zat had ik dus geen last maar dat inbrengen vond ik heeeel naar

3 jaar geleden

Reactie op Dyane

Bij mij moest ie er 3x achter elkaar opnieuw ingebracht worden.. dat was al ...
Inbrengen was idd heel naar. Zat nog helemaal dicht. Maar nu de pijn vs dat t ballonnetje er niet uit valt kan ik niet rijmen met elkaar. En hier zeggen ze alleen maar geduld hebben

3 jaar geleden

Heftig! Hou je sterk. Ik zal hoogst waarschijnlijk ook worden ingeleid met een ballon. Ben nu 34 weken zwanger van een tweeling. En bij week 37 zal de in inleiding starten.....

3 jaar geleden

Reactie op Lokko

Heftig! Hou je sterk. Ik zal hoogst waarschijnlijk ook worden ingeleid met ...
Hoop dat jouw lichaam er wel klaar voor is. Lig sinds 36+2 in t ziekenhuis en precies op 37 hebben ze ballon geplaatst.

3 jaar geleden

Vervelend dat je zo'n pijn hebt. Ze zeggen dat inleiden meer zeer doet dan een normale bevalling. Ik ben bij m'n eerste ook ingeleid geweest en helaas is het eerste stukje qua pijn(in verhouding tot de rest) erg mild. Probeer jezelf zoveel mogelijk af te leiden door bijvoorbeeld tv te kijken of wat te poetsen, een cake/appeltaart te bakken etc. Als je lichaam er klaar voor is, dan valt het ballonnetje er vanzelf uit. Misschien mag je wel een paracetamol nemen om het allemaal wat draaglijker te maken. Bij mij hielp warmte ook erg goed tegen de krampen (kruik/douchen etc).

3 jaar geleden

Ik werd ingeleid met ballon....na 24 uur had dit nog niks gedaan. Toen hebben ze deze eruit gehaald en weer een nieuwe ballon geplaatst....deze deed binnen 24 uur ook niks. Toen hebben ze deze er weer uitgehaald en hebbem ze weeenopwekkende gel binnengebracht. Daar reageerde ik binnen een uur op...

3 jaar geleden

Hier ook een ballon. Al vanaf maandag in het ziekenhuis (ivm hoge bloeddruk mag ik niet meer naar huis). Maandag is de ballon geplaatst, gisteren 1 cm ontsluiting en daarna extra bijgevuld. Heftige nacht met veel pijn heeft helaas niks gedaan... Vanochtend helaas nog steeds 1 cm en zeer pijnlijk een nieuwe ballon geplaatst. Morgenochtend nieuwe ronde en nieuwe kansen op ontsluiting, maar pfff wat duurt het lang en is het pijnlijk.

3 jaar geleden

Reactie op DNoddyLJ

Hier ook een ballon. Al vanaf maandag in het ziekenhuis (ivm hoge bloeddruk ...
Hoeveel weken ben je?

3 jaar geleden

Reactie op DNoddyLJ

Hier ook een ballon. Al vanaf maandag in het ziekenhuis (ivm hoge bloeddruk ...
Drama he :(

3 jaar geleden

Aaahhh. Ik vroeg gister nog aan de gynaecoloog hoe een inleiding gaat. Na het verhaal van de ballon vroeg ik of een ballon ook pijn doet, nee zei ie, voel je niks van. 🤭 Ben voorgelogen lees ik wel. Hoop zo dat de kleine vanzelf komt 🤞 anders ben ik volgende week ook aan de beurt. Sterkte dames! ♥️

3 jaar geleden

Reactie op Inaminie

Hoeveel weken ben je?
Vandaag 37+1

3 jaar geleden

Pf ik was dus nieuwsgierig hiernaar maar krijg er nu niet echt beter beeld bij.... Krijg binnenkort als t niet spontaan al begint ook ballonnetje, maar aan jullie verhalen te horen kan 't dan wel is lang duren allemaal.

3 jaar geleden

Ik ben volgende week aan de beurt. Zwanger van een tweeling en ben nu 35+2 weken. Morgen heb ik mijn laatste controle eventueel gaat er gekeken worden als ik al ontsluiting heb anders krijg ik de 28ste ook een ballon. Ik kijk nu al op tegen met wat ik heb gelezen. 😩😩😩😩

3 jaar geleden

Positief geluid voor de dames die zich zorgen maken: ik ben bij mijn vorige zwangerschap ook ingeleid met een ballon en ik heb die nacht best goed kunnen slapen, had geen pijn. Alleen zenuwen. In de ochtend bleek hij zijn werk goed gedaan te hebben en los gekomen te zijn gedurende de nacht. En voor wie denkt, ja maar dan zat bij jou toevallig alles mee... Nou nee, werkelijk alles zat me fysiek tegen behalve de ballon, die heeft als enige wel zijn werk gedaan 😂

3 jaar geleden

Ik werd bij onze dochter ingeleid vanwege zwangerschapsvergiftiging. Ze plaatste een ballon...na 24 uur had deze niks gedaan, ik had er verder ook geen last van. Toen hebben ze een nieuwe ballon geplaatst en weer na 24 uur niks. 0,0 resultaat. Toen kregen ze toch wel haast met inleiden vanwege de zwangerschapsvergiftiging en hebben ze gel ingebracht die de weeen moest opwekken. Daar reageerde ik binnen een half uur op. Gelijk vrij heftige weeen kort op elkaar..

3 jaar geleden

Ik had bij mijn vorige zwangerschap een ballon. Het inbrengen vond ik verschrikkelijk. Daarna voelde het alleen een beetje raar dat er iets in zat. De bevalling kwam 'S nachts op gang en om 9.45 is ze geboren. Ging heel vlot

3 jaar geleden

Ik hoop het niet! Heb hem toevallig vandaag om 19:00 gehad! En nu echt al weeen