35 Reacties

3 jaar geleden

& tis mijn 1ste kindje

3 jaar geleden

Ik ben sinds vandaag 10 weken en heb 13 mei de 2de echo. Ik snap heel goed hoe jij je voelt. Dat heb ik ook wel! Ik ben wel heel positief maar je leest toch best vaak dat het bij de 2de echo toch niet goed is. We moeten sterk blijven en er vanuit gaan dat we 13/14 een goede echo krijgen te zien💪🏽❤️

3 jaar geleden

Ik ben ook heel bang dat het misloopt...😥😥 Mijn veerste zwangerschap vaneen tweeling nochtans ... En mijn vriend zit een paar dag in het spoed.... Maak me enorm zorgen

3 jaar geleden

Reactie op loite

Ik ben sinds vandaag 10 weken en heb 13 mei de 2de echo. Ik snap heel goed ...
Nja drm omdat ik zo vanalles leest enso maja idd positief blijven denken! xw

3 jaar geleden

Herkenbaar heb dat ook en dat blijft meestal wel die onzekerheid en zorgen.

3 jaar geleden

Ik heb ook zo'n gevoel, 11w+1 maar ik. Voel niet echt iets dat op "zwanger zijn" Wijst,. 12 mei tweede echo.

3 jaar geleden

Reactie op 20-Nomi-02

Ik ben ook heel bang dat het misloopt...😥😥 Mijn veerste zwangerschap vane ...
ooh zo leuk een tweeling en nja maja & oeii hopelijk geneest hij snel! x sterkte! x

3 jaar geleden

Reactie op Steste91

Nja drm omdat ik zo vanalles leest enso maja idd positief blijven denken! x ...
Ja ik ben daar ook heel gevoelig voor🙈. Maak mijzelf soms ook helemaal gek! Vooral omdat dit voor mij ook mij eerste kindje is en bijna 5 jaar heeft geduurd. Stom he! Dat je soms zo onzeker kan worden en andere momenten er heel sterk in staat. We kunnen ook alleen maar hopen dat alles goed blijft gaan. Zijn zenuwslopende tijden🙈.

3 jaar geleden

Waaw net of je mijn gedachten kan lezen, ik stuurde net nog naar een vriendin die al wat langer zwanger was dat ik me nu ook wat ongerust begin te voelen.. ik voel inderdaad nog niets en zie ook nog niets aan mijn buik, heel gek allemaal.. 20/5 pas volgende echo op 12 weken..

3 jaar geleden

Ik heb nog helemaal geen echo en begin zorg om te maken. Ik heb vorraal geen kwaaltjes van het begin pijnlijke borsten wel moodswings ook maar misselijkheid enzo nergens. Heb wel gelukt alleen ik wil nu al weten of het goed is.

3 jaar geleden

Gemakkelijker gezegt dan gedaan, i know: focus op de goeie dingskes, ervan genieten, laat het niet teveel met je hoofd spelen wat je toevallig leest online. Bij vragen kan je altijd bij de gynea/vk terecht. 2weken lijken lang, ver weg. Maar 14mei staat zo voor de deur. 😘❤

3 jaar geleden

Reactie op loite

Ja ik ben daar ook heel gevoelig voor🙈. Maak mijzelf soms ook helemaal gek ...
nja dat is ook heel stomm zo onzeker zijn is niet fijn haha pfff🙈 maak mij helemaal gek haha maja🙈 bij ons was het babytje onverwachts nog ni geplant maar hij/zij is meer dan welkom maja idd we kunnen alleen maar hopen dat alles goed blijft gaan! ik ga zo blij zijn als ik mijn 2 de echo ga zien en weten hoe het gaat met de baby dan ga ik mij al wat gerustige voelen. proberen positief blijven denken he!

3 jaar geleden

Oohh ik heb sinds vandaag ook echt die gedachtes.. Ik heb met 7 weken een echo gehad en zag er goed uit.. Ben maandag 11 weken zwanger.. En heb ook 13 mei een echo gepland staan.. Tel nu al de dagen af!

3 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Gemakkelijker gezegt dan gedaan, i know: focus op de goeie dingskes, ervan ...
idd gemakkelijk gezegt dan gedaan en ja is ook danku wel!😘❤

3 jaar geleden

Reactie op gwenn_janssens

Waaw net of je mijn gedachten kan lezen, ik stuurde net nog naar een vriend ...
haha ja ben ni de enige dan wat zich zo onzeker voelt ! maja zolijk ze zeggen proberen positief te denken is wel makkelijker gezegt dan gedaan maja het moet anders maken we ons eigen helemaal gek🙈 xx

3 jaar geleden

Ik herken mijzelf zo in wat je schrijft. Precies dat gevoel. Ik heb met 9 weken een echo gehad en alles was goed. 11 mei (dan ben ik precies 12 weken) mijn volgende echo. Het wachten duurt zo lang! We moeten maar proberen te genieten en geloven dat het goed komt. 🍀🍀🍀

3 jaar geleden

Reactie op Sabueno

Oohh ik heb sinds vandaag ook echt die gedachtes.. Ik heb met 7 weken een e ...
haha ja ik ook tel de dagen ook al af maar het duurt zolang vind ik haha pff🙈

3 jaar geleden

Reactie op Nienke2311

Ik herken mijzelf zo in wat je schrijft. Precies dat gevoel. Ik heb met 9 w ...
pff njaa vind ik ook dat het zolang duurt haha pff🙈 en idd we moeten ma proberen genieten en geloven dat het goed komt! x

3 jaar geleden

Probeer afleiding te zoeken, serie binge watchen, richten op werk, oid. Maar even niet bezig zijn met zwangerschap (in welke zin dan ook) dan vliegen de weken zo voorbij....

3 jaar geleden

Ik had dit na eerste echo ook nog, maar merk dat ik een stuk relaxter ben na goeie termijn echo. Geeft me toch wat rust. Probeer er nu maar van te genieten voor zover dat gaat.