35 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Meez

Probeer afleiding te zoeken, serie binge watchen, richten op werk, oid. Maa ...
danku wel voor de tip

4 jaar geleden

Reactie op MR24

Ik had dit na eerste echo ook nog, maar merk dat ik een stuk relaxter ben n ...
pff ja dn hoop ik als ik de 2 de echo heb dat ik ook meer gerusteren ben en ja ik ga proberen danku wel!😘❤

4 jaar geleden

ik ben ook heel bang.. 8 weken echo gehad. nu wachten tot 12 weken :(

4 jaar geleden

Kan het mij helemaal voorstellen. Ik ben zo blij dat ik elke week een echo heb....

4 jaar geleden

Reactie op Wennetje

Kan het mij helemaal voorstellen. Ik ben zo blij dat ik elke week een echo ...
ohja hoezo elke week?

4 jaar geleden

Reactie op Steste91

ohja hoezo elke week?
Bij mijn vorige zwangerschap is mijn dochter met 41 weken zwangerschap overleden in mijn buik. Nu extra strenge controles in het begin en straks aan het einde ook.

4 jaar geleden

Herkenbaar hoor! 😘 Ik heb dinsdag mijn 2e echo en ben morgen 12 weken, vind het echt heel spannend. Ook omdat ik alleen moet gaan, omdat mijn man niet mee mag.

4 jaar geleden

Reactie op Wennetje

Bij mijn vorige zwangerschap is mijn dochter met 41 weken zwangerschap over ...
oei ja wat erg😔

4 jaar geleden

Ik heb dat ook heel erg gehad, maar ben nu 14+2 dus zakt nu wel weg😊

4 jaar geleden

Ik ben vandaag precies 15 weken! Maar ook ik ben nog steeds erg ongerust. Ik mag komende donderdag voor een echo dus hopelijk positief zodat ik kan gaan genieten van dit wondertje ❤ Ik zou het liefst elke week een echo willen hebben 🙈

4 jaar geleden

Maak je niet druk! Er kan altijd iets gebeuren, ook wanneer het kinderen zijn heb je continu zorgen, laat het gewoon over je heen komen. Probeer te genieten. 🌸

4 jaar geleden

Hier ook veel angst. Morgen eerste termijn echo. 10.4. Met 7.4 korte echo gehad en hartje gezien. Maar blijf onzeker. Dit omdat deze zwangerschap als verrassing kwam. Had me er bij neergelegd dat het bij 2 zou blijven. We waren beetje in shock maar nu zijn we erg blij. Mede daardoor erg onzeker. Bang dat het mis gaat. Dwing mezelf positief te denken maar dat is af en toe best moeilijk. Heb me voor genomen dat als er morgen een goede echo is. Ik om wat baby spulletjes ga kijken 😊

4 jaar geleden

Reactie op my3thbaby

Hier ook veel angst. Morgen eerste termijn echo. 10.4. Met 7.4 korte echo ...
jaa begrijp u volledig dit is mijn 1ste kindje en was ook nog niet geplant maar we zijn er wel blij mee tis meer dan welkom ben nu 11 weken & ik had al een 1ste echo gehad op 7 weken & nu heb ik een 2 de echo volgende week donderdag maar toch nog onzeker en schrik kga blij zijn als ik mijn 2 de echo ga zien dan ben ik hopelijk wat gerusten! en hopelijk is alles goed met de baby! en ja ik ben ook zo dwing mij zelf om positief te denken maar tis toch ng moeilijk.