38 Reacties

2 jaar geleden

Ja dat is gevaarlijk. Ziet eruit als schimmel. Heb je veel vocht in huis? Ventileer je genoeg?

2 jaar geleden

Dit lijkt inderdaad wel schimmel. Niet al te best voor een gezondheid.

2 jaar geleden

Ja dat is gevaarlijk. Ziet eruit als schimmel. Heb je veel vocht in huis? ...
Ik heb wel last van zwarte schimmel maar ik zie dit opeens op zijn bed. Ik ventileer wel genoeg maar ik heb altijd condens op de ramen ik weet niet of het mee te maken heeft

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Dit lijkt inderdaad wel schimmel. Niet al te best voor een gezondheid.
Word dus niet gwn schoongemaakt ofzo馃槼

2 jaar geleden

Reactie op NadiaH

Ik heb wel last van zwarte schimmel maar ik zie dit opeens op zijn bed. Ik ...
Zwarte schimmel is ook heel ongezond voor je. Heb je een huurhuis of koop? Als je huurt zou ik zsm de huisbaas inschakelen om dit te verhelpen. Kun je serieus ziek van worden.

2 jaar geleden

Zwarte schimmel is ook heel ongezond voor je. Heb je een huurhuis of koop? ...
Huurhuis. Ze komen kleine plekjes behandelen en verfen maar het komt weer op andere plekken. Ik heb in de woonkamer schimmel slaapkamer douche keuken ik heb ook gezegd dat ik een baby heb thuis maar hebben niet echt een oplossing hiervoor馃槙

2 jaar geleden

Reactie op NadiaH

Huurhuis. Ze komen kleine plekjes behandelen en verfen maar het komt weer o ...
Zwarte schimmel is heel gevaarlijk voor de longen. Echt zorgen dat de huurbaas de oorzaak achterhaald en oplost want anders kom je er ook nooit van af. Als die niet wilt hebben dan naar een jurist gaan want je hebt hier recht op, zeker als je alle papieren van aangeven hebt. Want jij staat in je recht!

2 jaar geleden

Reactie op Ilsevangeffen

Zwarte schimmel is heel gevaarlijk voor de longen. Echt zorgen dat de huu ...
Precies. Verven is geen oplossing. Dat is gewoon wegpoetsen. Ze moeten kijken waar het vandaan komt. Het vochtprobleem aanpakken anders blijft er schimmel komen.

2 jaar geleden

En echt kijken of je genoeg stookt en ventileert. Als je constant condens op je ramen hebt dan ventileer je nog niet genoeg. Hoe warm staat je thermostaat?

2 jaar geleden

Reactie op Ilsevangeffen

Zwarte schimmel is heel gevaarlijk voor de longen. Echt zorgen dat de huu ...
Klopt ik heb een afspraak staan maar ik heb ze gemaild met fotos enz ik heb gevraagd om een oplossing

2 jaar geleden

En echt kijken of je genoeg stookt en ventileert. Als je constant condens o ...
17,5

2 jaar geleden

Reactie op NadiaH

17,5
Brrrrr馃ザ

2 jaar geleden

En echt kijken of je genoeg stookt en ventileert. Als je constant condens o ...
Dit heeft weinig zin als er een lekkage is... Het blijft dan toch aanwezig Over het algemeen is het altijd goed om te ventileren voor de condens. Maar condens kan ook ontstaan als het buiten koud is en binnen warm en andersom, en ligt natuurlijk aan de dikte van het glas.

2 jaar geleden

Reactie op NadiaH

Klopt ik heb een afspraak staan maar ik heb ze gemaild met fotos enz ik heb ...
Ben benieuwd hoe snel ze dit oppakken zeker omdat je er al een tijdje mee zit en vaker hebt aangegeven. Ik zou voor de zekerheid al wel informatie inwinnen bij een jurist zodat je de juiste stappen kunt zetten elke keer en niet achter de feiten aanloopt. Wees de huurbaas een stapje voor馃槵

2 jaar geleden

Reactie op Ilsevangeffen

Ben benieuwd hoe snel ze dit oppakken zeker omdat je er al een tijdje mee z ...
Ja ze leggen al het schuld op mij van ja je ventileert niet maar er komt letterlijk water van de muur of onder de vloer kijk mijn nieuwe boxspring ze gaan het niet eens vergoeden

2 jaar geleden

Reactie op Ilsevangeffen

Dit heeft weinig zin als er een lekkage is... Het blijft dan toch aanwezig ...
Wie zegt dat er een lekkage is dan? Schimmel kan ook komen door een veels te hoog vocht % in huis. 17,5 graad binnenshuis werkt daar ook aan mee. Is wel behoorlijk fris.

2 jaar geleden

Reactie op NadiaH

Ja ze leggen al het schuld op mij van ja je ventileert niet maar er komt le ...
Woon je in een slecht ge茂soleerd huis? Oudere woning? Heb je mogelijkheid tot het zoeken van een ander huis? Dit is echt niet gezond hoor.馃槙

2 jaar geleden

Reactie op NadiaH

Het lijkt wel een welles nietes spelletje aan het worden. Daarom schakel een jurist in!. En anders een aannemer die kijkt wat er aan de hand is wat de oorzaak is en laat die een rapport opstellen voor de huurbaas.

2 jaar geleden

Reactie op NadiaH

Schakel inderdaad een jurist in. Als je het al eerder hebt aangegeven, mag je ook minder huur gaan betalen totdat het is opgelost (wel eerst aangeven ntl). Zorgt dat je iemand hebt die weet wat de regels zijn, want je hebt zeker rechten.

2 jaar geleden

Woon je in een slecht ge茂soleerd huis? Oudere woning? Heb je mogelijkheid ...
Ja ik woon ook 1e etage en boven een schuur. Ik woon hier pas 2 jaar dus word moeilijk snel ander huis te krijgen