38 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op dasksideofpink
Schakel inderdaad een jurist in. Als je het al eerder hebt aangegeven, mag ...
Ik heb paar dagen geleden een mail gestuurd met mijn klacht en foto's enz ik heb ook gevraagd om huurverlaging maar nog geen antwoord gekregen. Aan de lijn zei mevrouw nee het is niet zo makkelijk huurverlaging te krijgen馃槒
2 jaar geleden
Reactie op NadiaH
Ik heb paar dagen geleden een mail gestuurd met mijn klacht en foto's enz i ...
Je moet ook niet om huurverhoging vragen, je moet zeggen, ik betaal nog maar de helft van de huur tot het is opgelost. Je hebt rechten! Ik weet niet exact hoeveel je minder mag betalen (of het inderdaad de helft is), maar je hebt hier geen toestemming voor nodig!
2 jaar geleden
Reactie op Ilsevangeffen
En al iets gehoord van de huurbaas?
Nou enige wat ze weer hebben gedaan is vakman sturen die heeft weer schimmel ingespoten met schimmeldodend middel ofzo. Maarja ik heb gezegd dat het overal weer terug komt maar ik moet zelf schoonmaken met water en soda zegt ie馃え precies wat ik dacht ze zeggen je ventileert niet terwijl ik dat wel doe 馃槙 voor de spullen enz het bed daar kunnen ze niks aan doen zegt hij
2 jaar geleden
Reactie op NadiaH
Nou enige wat ze weer hebben gedaan is vakman sturen die heeft weer schimme ...
Dat is symptoombestrijding, ben je al bij het juridisch loket geweest?
2 jaar geleden
Gisteren was er bij Kassa een item dat 1/3e van de huurwoningen last heeft van schimmel en dat iedereen steeds te horen krijgt dat ze meer moeten luchten. Kwamen volgens mij niet echt nuttige tips voor je uit, maar miss kan je het terugkijken
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Dit is schimmel en moet snel aangepakt worden! Ruimte goed ventileren en sc ...
Snel aangepakt.... het topic is inmiddels 8 maanden oud.
Nadiah hoe kan het nog steeds zo zijn? Doet de verhuurder niks? Ik zou hier serieus echt niet mee akkoord gaan, schimmels zijn echt heel gevaarlijk voor je gezondheid.
Schimmels op muren e.d. kun je verhelpen maar op meubels is een stuk lastiger.
Wat is er in die 8 maanden allemaal gebeurd?
2 jaar geleden
Snel aangepakt.... het topic is inmiddels 8 maanden oud.
Nadiah hoe kan het ...
Foto's zijn nieuw er is niks helaas niks gebeurd ze hadden het bespoten en zijn vertrokken. Ze zeggen als je ergens schimmel ziet bakje met water en soda schoonmaken. Maar het hele huis is beschimmeld. Muren plafond bedden kleding. Mijn kindje slaapt met mij op bed en die is helemaal beschimmeld zoals je ziet. Ik heb geprobeerd schoon te maken maar komt op hele bed terug.
Er is laatst een schimmelexpert van de gemeente langs gekomen die heeft vochtmeters geplaatst en komt over 2 weken terug. Ik krijg een rapport zeggen ze.
Ja pff tot die tijd zitten en slapen we met schimmel het is al heel lang zo. Ik heb ook de ggd laten weten die wachten ook het rapport af.