20 Reacties

2 jaar geleden

Hier ligt mijn dochter sinds dat ze 9 maanden was bij mij in bed, daarvoor in een cosleeper. Dus altijd bij mij geweest, wat ik ook totaal niet erg vind ben alleenstaande mama en alle ruimte in mijn bed. En dit zal voorlopig ook nog wel zo blijven.

2 jaar geleden

Wij hebben het de eerste 3 maanden volgehouden dat de wieg bij ons op de kamer stond maar daarna waren we beide blij dat hij verhuisde naar zijn eigen kamer. Nu met de tweede dat ook van plan. Onze zoon praat ook in zijn slaap en dan was ik weer klaar wakker.

2 jaar geleden

Slaapt sinds dag 1 bij ons op de kamer, zit omdat we helaas geen extra kamer hebben. Lekker doen wat goed voelt voor jezelf, en vooral niet naar andere luisteren. Als de kleine goed slaapt zoals hij nu slaapt en jij ook, prima toch!

2 jaar geleden

Onze zoon heeft tot zn 1e jaar bij ons in bed/in eigen bed op onze kamer geslapen. Daarna heeft een van ons (regelmatig) bij hem op zijn kamertje geslapen, omdat we de overgang zo wilden verkleinen. Nu slaapt hij alleen in zn eigen kamertje, behalve als hij ziek is of heel bang. Dan nemen we hem wel bij ons in bed. Ik vind een familiebed eigenlijk helemaal niet raar. Als onze zoon er nog niet aan toe was om op zijn eigen kamer te liggen, dan hadden wij ook niet de behoefte hem op zijn eigen kamer te leggen.

2 jaar geleden

Heerlijk toch? Ik zou het soms ook heerlijk vinden als ons zoontje bij ons zou slapen. Helaas slaapt hij dan gewoon niet en wilt alleen maar spelen. Vanaf 4 maanden slaapt hij in zijn eigen kamertje. Maar als het aan mij lag, lag hij nu nog steeds hier馃き.

2 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt bij mij op de kamer. Meestal in zn eigen bedje soms met mij samen als hij er behoefte aan heeft. Hij kan wel alleen in een kamer slapen ( bij zn papa slaapt hij alleen ) maar ik vind het fijner zo 鈽猴笍

2 jaar geleden

Wij hebben helaas geen kamer voor ons zoontje dus we hebben hem vanaf de geboorte bij ons op de kamer. Hij gaat normaal gesproken in zijn eigen bedje, als ik hem niet meer in bed krijg of hij is wakker rond 6 uur dan doe ik hem bij ons in bed 馃ぃ

2 jaar geleden

Ben wel benieuwd hoor... worden jullie kindjes dan niet wakker als je zelf naar bed gaat? Hier ging ze met 11 weken naar haar eigen kamer. En hier sliepen we beiden (manlief trouwens ook) een stuk beter door 馃き

2 jaar geleden

Ze slaapt wisselend in haar eigen kamer of bij ons in bed. Sinds ze corona heeft gehad een maand terug komt ze eigenlijk elke nacht halverwege bij ons liggen.

2 jaar geleden

Ben wel benieuwd hoor... worden jullie kindjes dan niet wakker als je zelf ...
Als die van mij eenmaal slaapt, dan word die niet zo snel meer wakker. Het komt heel weinig voor dat ze merkt dat ik op bed kom

2 jaar geleden

Je bent niet de enige. Onze jongen slaapt ook nog steeds bij ons op de kamer en hoofdzakelijk bij ons in bed. We oefenen wel dat hij op zijn eigen matrasje slaapt en dat gaat redelijk goed. Wij willen heel graag dat hij niet meer iedere nacht is ons bed slaapt, maar hij is er nog niet aan toe.

VRIEND

2 jaar geleden

Ze begint in haar eigen bed. Maar regelmatig wordt ze ergens tussen 22 en 2 uur wakker en wil ze alleen nog maat bij ons. Dus dan lekker tussen onsnin verder slapen. Maar ook lekker als ze eens in haar eigen bed doorslaapt.

2 jaar geleden

Hier ook nog steeds ons zoontje in bed. Het lukt wel steeds beter om alleen te slapen dus binnenkort krijgt hij een eigen bed en gaan we dat langzaam proberen. Maar als ik er naast moet liggen ook goed. We volgen hem hierin. Hij wordt nu alleen wel wat groot dus af en toe een voet of arm in m'n gezicht is niet weg te denken.

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Ze slaapt wisselend in haar eigen kamer of bij ons in bed. Sinds ze corona ...
Hier ook. Beland regelmatig halverwege de nacht bij ons. Nadeel is het vroege wakker worden

2 jaar geleden

Ja, ook hier slaapt de kleine man bij ons op de kamer. Hij start in zijn eigen bed maar na de nachtvoeding (meestal rond 1 uur) slaapt hij verder tussen ons in. We hebben (nog) geen plan om hem op zijn eigen kamer te krijgen, er zit geen haast achter. Al lijkt het me soms wel luxe, wat meer ruimte!

2 jaar geleden

Ik ben nog steeds als de dood dat ze eruit valt elke keer ofzo, ik durf niet alleen met haar in bed te liggen, tussen ons in vind ik prima. Maar hier is het veel spelen ipv slapen. En komt het nauwelijks voor, ik slaap ook altijd slecht.

2 jaar geleden

Ons zoontje slaapt nog steeds bij ons in bed. Hij mag dit blijven doen tot hij er zelf aan toe is om in een eigen bedje te slapen. Dutje in de namiddag doet hij perfect in dan slaapt hij 2 tot 4 uur in zijn eigen bedje. Vooral doen wat voor jullie en jullie kleintje het beste werkt. En je vooral niet schuldig voelen! 鉂わ笍

2 jaar geleden

Reactie op Sandralivv

Als die van mij eenmaal slaapt, dan word die niet zo snel meer wakker. Het ...
Oh dat hoef ik hier niet te proberen. Als ik haar kamer in sluip en er kraakt 1 plankje laminaat dan begint ze meteen te draaien.

2 jaar geleden

Hier heeft ze nog nooit bij ons geslapen. Hooguit 5x in de eerste 2 maanden. Die van ons is veelste druk en gaat echt niet slapen. Zou het wel fijn vinden hoor, zo fijn tegen me aan 馃グ

2 jaar geleden

Het ging bij ons een hele tijd goed... 8 uur naar bed in haar eigen bedje. Maar rond half 11 wordt ze wakker huilend en wil ze alleen maar in ons bed slapen. Na een tijd bij ons in bed te hebben gelegen hebben we het weer geprobeerd in haar eigen bed en jahoor, en paar weken tot 5 uur in haar eigen bed gelegen. Nu weer terug bij af en slaapt ze weer bij ons in bed. Denk dat het de warmte is nu bij haar op de slaapkamer waardoor ze niet slaapt maar ze slaapt alweer dik 2 weken in ons bed. 馃槄 Probeer haar elke avond terug te leggen maar ze wordt wakker als ik haar loslaat in haar eigen bedje. Drama maar ach.. ooit zal ze toch in haar eigen bedje liggen zeg ik dan maar 馃槄馃槄