11 Reacties

2 jaar geleden

Over het algemeen tussen 6.00 en 6.30, soms wat eerder. Heb er ook wel eens moeite mee, maar op schooldagen vind ik het alleen maar fijn, dan heb ik gewoon 's ochtends alle tijd om iedereen up and running te krijgen 馃き

2 jaar geleden

Hoe laat gaat jullie kindje dan weer naar bed voor het 1e slaapje?

2 jaar geleden

Reactie op Springg

Hoe laat gaat jullie kindje dan weer naar bed voor het 1e slaapje?
Rond 8.45/9.00 en op schooldagen valt hij soms in de wandelwagen in slaap op de terugweg, dan is het tussen 8.30 en 8.40

2 jaar geleden

Rond 8.45/9.00 en op schooldagen valt hij soms in de wandelwagen in slaap o ...
Hier is mijn zoontje om 7.15 dan alweer bekaf, maar dat is heeeeel onhandig 馃ゴ

2 jaar geleden

Reactie op Springg

Hoe laat gaat jullie kindje dan weer naar bed voor het 1e slaapje?
Kwart over 7 alweer..

2 jaar geleden

Kwart over 7 alweer..
Ik vind dat dus echt wel n ding met werken, opvang, schoolgaande kids etc 馃槄

2 jaar geleden

Hij gaat in de avond rond 20.00 naar bed komt dan de nacht nog 1x en dan de ene dag is hij er 6uur en de andere dag half 8. En gaat als zijn zus naar school is weer naar bed rond 9.00

2 jaar geleden

Normaal gaan we 20u naar boven en om 22u zijn laatste flesje (210+7), dan slaapt hij door tot +-7u. Afgelopen weken was het +-4u wakker.. (sprong 5)

2 jaar geleden

Reactie op Springg

Hier is mijn zoontje om 7.15 dan alweer bekaf, maar dat is heeeeel onhandig ...
Dat is inderdaad onhandig 馃槙

2 jaar geleden

Meneer wordt meestal rond 5 uur - half 6 wakker. Gisterennacht gaven we hem om 2 uur al een nachtvoeding ipv speentje, en daardoor kwam hij toen wij opstonden. Vannacht sloeg hij die over en was hij om 5 uur wakker. Dat is echt te vroeg als vervolgens je om 6 uur op moet staan 馃槾

2 jaar geleden

Onze dag begint tegenwoordig om 06:30 uur. Eerst was dat rond 5 uur. Het heeft ons geholpen om de kleine tijdens haar voeding van 22 uur een half uur tot een uur goed wakker/actief te houden. Heel af en toe wordt ze nog om 5 uur wakker, dan geven we haar eerst de speen en valt ze in slaap. Als dat niet werkt krijgt ze 60 ml melk en valt ze daarna in slaap.