21 Reacties

4 jaar geleden

Mijn man en ik hebben echt net hetzelfde besproken. We hebben ook nog geen ideeën. Voor ons is het ook ons 1e kindje

4 jaar geleden

Ik denk dat wij ouders van ons allebei wel persoonlijk vertellen.. De rest gewoon via face time ofzo? Heb ook geen idee...

4 jaar geleden

Had het ook net met mijn vriend hier over. Wij wouden het bekend maken wanneer ons eerste zoontje 1 jaar oud wordt. Dat is in mei en dan gelden alle maatregelen nog. Aan onze ouders wou ik een leuk cadeautje of dergelijke geven.. In iedergeval iets persoonlijks. Super jammer.

4 jaar geleden

Reactie op Kimmm17

Mijn man en ik hebben echt net hetzelfde besproken. We hebben ook nog geen ...
Ik heb hetzelfde. Heb het idee dat mijn vriend er nog niet over heeft nagedacht, haha. Vanochtend ook pas getest, maar mijn hoofd draait leuke overuren nu!!

4 jaar geleden

Ik dacht een kadootje te sturen, gepersonaliseerd, zeggen dat ze het niet mogen openen tot we skypen en dat ze het dan openen. Wel risico dat ze het toch al eerder openen of iets door hebben.

4 jaar geleden

Wij gaan nu voor familie en vrienden een hele leuke baby announcement foto maken. Dat mijn zoontje een echo foto vast houdt, of een bordje met dat hij grote broer wordt of dergelijk.. Alleen ik ben er nog niet over uit hoe we het onze ouders moeten vertellen..

4 jaar geleden

Reactie op Lolie84

Ik dacht een kadootje te sturen, gepersonaliseerd, zeggen dat ze het niet m ...
Dat is wel een goeie!!

4 jaar geleden

Wij hebben hier ook net hetzelfde besproken! Ook Ons 1e kindje en we zouden het 11 april op een verjaardag bekend maken door beide een t shirt met ik wordt mama/papa aan te trekken... nu idd brainstormen over hoe nu verder

4 jaar geleden

Via deze site: https://www.krassenmaar.nl heb ik een kraskaart besteld voor mijn oma. Er staat wij hebben iets heel leuks te vertellen en ze kan het onderste krassen en dan staat er u wordt overgrootmoeder. Ik kan mijn oma niet bezoeken in het verpleeghuis nu en door de telefoon hoort zij mij slecht, dan is dit voor mij een goede optie

4 jaar geleden

Wij hebben vandaag een brief op de post gedaan aan mijn broer en de zus van mijn man met daarin voor ieder gezinslid een stukje van de uitgerekende datum. Ik ben benieuwd wanneer de post aankomt!

4 jaar geleden

Wij wilde het op mijn 30e verjaardag bekend maken door een shirt voor me dochter en alleen roze en blauwe ballonnen te gebruiken. Nu zei ik daarstraks hoe gaan we dit nu doen? Onze andere dochter is 8 jaar dus niemand verwachtte eigenlijk nog dat wij zwanger zouden raken... tja ik denk dat het shirt idee blijft en dat we een leuk filmpje opnemen en naar iedereen tegelijk versturen:-)

4 jaar geleden

Reactie op Sabrina3812

Via deze site: https://www.krassenmaar.nl heb ik een kraskaart besteld voor ...
Superleuk idee!

4 jaar geleden

Had eerst bedacht om het bekend te maken met moederdag. Maar denk eraan om het dan 3 weken later bekend te maken. Vanaf 1 juni iig dan ben ik 16 weken. En anders een kadootje sturen en pas open te laten maken als we skype contact hebben

4 jaar geleden

Wij hebben t via videobellen gedaan... en tijdens het gesprek die we hadden.. liet een van ons de test zien... bij de een duurde t wat langer dan bij de ander... Zo grappig die reacties ! We hebben beiden een happy stocks tic.. dus we hadden ook een leuke foto gemaakt en laten afdrukken als polaroid foto... ook kleine happy socks gekocht... maar die hebben vertraging op gelopen... dus die gebruiken we nu maar om vrienden t te vertellen ..

4 jaar geleden

Wij hebben het gisteren verteld aan onze familie, maar wilde het ook niet vertellen via FaceTime. Wij hebben een grote gouden ballon met de tekst baby gekocht. Van te voren belde wij opa/oma/vader/moeder/broer /etc of zij voor het raam of op het balkon wilde gaan staan. We hielden de ballon achter ons en lieten de luidspreker aanstaan (oefen van te voren wel even hoe je de ballon laat zien, dat de tekst goed staat). Vervolgens telde wij af van drie naar nul en lieten de ballon zien. Iedereen was super erg verrast en toch nog een beetje persoonlijk!

4 jaar geleden

Reactie op Frennie

Wij wilde het op mijn 30e verjaardag bekend maken door een shirt voor me do ...
Hier hadden wij ongeveer het zelfde idee mijn zoontje wordt 2 april 2 jaar en hebben een t shirt voor hem besteld met ik wordt grote broer (deze is nog onderweg ) en die wilde we met zijn verjaardag aan doen... Dit kan nog alleen zal er geen bezoek mogen komen... Ik hou de berichtjes hier onder in de gaten dan worden we vast steeds creatiever

4 jaar geleden

Ik denk dat ik voor het raam ga staan van mijn dierbaren en dan bellen met hen zodat ik toch dichtbij ben als ik het vertel

4 jaar geleden

Ik zit eraan te denken om een envelop te sturen met een foto erin. (Dochter van 3 ik wordt grote zus) Op de envelop voor het openen ons (beeld)bellen, kunnen we meteen de reacties horen. Ik heb 9 broers en zussen en dit leek mij wel het meest persoonlijk.

4 jaar geleden

Ja pff lastig , ik wil zo persoonlijk mogelijk doen. Dus had bedacht als ik volgende week m’n echo gehad heb , bij de ouders en alle broer en zussen langs te gaan en via raam te doen. Meerdere A4 te gebruiken . En dan steeds nieuw A4 naar voorkant. Beginnen met hallo. Volgende A4, helaas door de Corona tijd kunnen we nu niet knufflen . Volgende A4 vervelen jullie ook zo. (Gewoon wat A4 vullen met onzin text zodat ze niet gelijk door hebben)etc etc en dan A4 met text ps ik ben zwanger :) weet nog niet of ik het ga uitvoeren maar dit heb ik nu in gedachte

4 jaar geleden

Mijn ouders wonen in Polen. Toen ik met ons dochter (nu 2,5) zwanger was, heb ik een gepersonaliseerde taart met een foto van roze en blauwe sokjes naar ze gestuurd. In Polen vieren wij opa en oma dag in januari toen ik mijn eerste echo had, perfecte timing dus. Nu weet ik nog niet hoe we dat gaan doen