25 Reacties

3 jaar geleden

I can feel your pain.. 21+5 en ik loop al 5 weken bij de fysio.. 50% ziektewet... soms weet ik me geen raad en ben ik de hele dag maar aan het staan zitten liggen hangen en REPEAT🤣😂 Je krijgt wss ook oefeningen die wel wat gaan doen maar klachtenvrij word ik er helaas niet van. Ben bang dat me de komende weken/maanden nog flink wat pijn te wachten staat..☹ Marja.. alles voor een goed doel (UGHHH)

3 jaar geleden

Reactie op Larissaxxx

Oooooh dat lijkt me pijnlijk! Ik heb een keer een gekneusd stuitje gehad ec ...
Ik heb beide keren een ruggenprik gehad, die ook beide keren niet hebben gewerkt. Snap niet hoe vrouwen niks meer voelen dan🙈 Ik weet wel dat ik moeilijk te verdoven ben. Ook tijdens een operatie een keer bijgekomen. (klinkt heftig maar is verder geen horrorverhaal ofzo hoor) De eerste keer dachten ze dat ze niet goed geprikt hadden. Bij de tweede hetzelfde verhaal, terwijl ze er toen extra op gelet hebben...Maar bij beide bevallingen waren mijn stuitje en onderrug met rugweeen het meest pijnlijk. Vooral de kneuzing na die tijd was erg pijnlijk. Heeft zeker een jaar geduurd. En nog blijft het met sporten, zitten etc ook niet zwanger een gevoelig punt. Dus hoop dat dat deze keer bespaard blijft.

3 jaar geleden

Mij heeft t geholpen om je bekkenbodemspier te trainen door deze vaak aan te spannen en soms wat langer vast te houden. Klinkt miss vreemd maar hielp bij mij 100 procent. Zie link https://www.depaarsekeizerin.nl/info-adviezen/oefeningen-en-tips-voor-verbeteren-zwakke-bekkenbodem