36 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Eshet

Lekker dan, gaat in vanaf 11 mei en ik heb termijnecho op 10 mei 😅 Maarja ...
Zeg dat jullie ergens samen willen ontbijten ☺️ of lunchen #qualitytime 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op NovemberBabyLin

Zeg dat jullie ergens samen willen ontbijten ☺️ of lunchen #qualitytime 🤷� ...
Ja daar zat ik ook aan te denken maar door Corona is volgens mij alle horeca nog dicht.. ga het in elk geval even verder uitzoeken, thanks 😊

4 jaar geleden

Reactie op Eshet

Ja daar zat ik ook aan te denken maar door Corona is volgens mij alle horec ...
Romantische picknick brunch

4 jaar geleden

Mijn vriend mag wel mee met de echo's, maar niet met de reguliere controles🤔 met 20 weken heb ik eerst echo en dan controle. Dan is hij er toch al bij, kan hij toch meteen blijven??

VRIEND

4 jaar geleden

Hoor na het weekend meer info, spannend!!🙈😁

4 jaar geleden

Reactie op Deems1991

Mijn vriend mag wel mee met de echo's, maar niet met de reguliere controles ...
20 weken is nog even weg als je nu (volgens profiel) 12 weken bent. Er kan in die tijd nog veel veranderen...

4 jaar geleden

Mijn vriend mag de 11e niet mee naar de echo 🥺 3e echo waar hij niet bij mag zijn 😕

4 jaar geleden

Whoop whoop! Pretecho ingepland voor geslachtsbepaling! 💙💗 volgende week vrijdag! Morgen krijgt mijn man het cadeau voor zijn verjaardag 🥰

4 jaar geleden

Dit is het echte bericht, de media heeft het uit zijn verband gerukt helaas: Bericht van vandaag van beroepsgroep in NL Op 19 maart jl. communiceerden we geen partner toe te laten bij consulten en echo-onderzoek. De vragen om dit te verruimen, kwamen van veel kanten. Deze week, in overleg met meerdere betrokkenen, hebben wij gemeend, met verwijzing naar eigen verantwoordelijkheid, veel terughoudendheid en afhankelijk van lokaal ziekenhuisbeleid dat begeleiding van de partner in beperkte mate een optie kan zijn.Tot ons ongenoegen werd hierover binnen enkele uren door verschillende media bericht, geheel tegen de onderlinge afspraken in. Doel was dat ziekenhuizen en VSV’s enkele dagen de tijd zouden hebben een eventuele beleidsaanpassing door te voeren. Wij betreuren de ontstane onrust. Dit is voor ons een belangrijke les hoe te communiceren en met elkaar om te gaan.

4 jaar geleden

Pretecho's zijn nu wel officieel weer toegestaan èn met alleen evt partner erbij begreep ik van mijn vk. Maar ze willen in onze regio de restricties langzaam gaan afbouwen dus met reguliere afspraken nog even niemand mee.

4 jaar geleden

Reactie op Imke_vgn

Mijn vriend mag de 11e niet mee naar de echo 🥺 3e echo waar hij niet bij m ...
3e echo al? Ik ben bijna 15 weken en heb nog maar 1 echo gehad

4 jaar geleden

Ik heb de echo op de 12e, maar in het ziekenhuis en daar gelden nog andere regels. Nog een keertje alleen dus.

4 jaar geleden

Reactie op Fabulous

3e echo al? Ik ben bijna 15 weken en heb nog maar 1 echo gehad
Hier morgen de 12 weken echo. Ook mijn 3e echo. Man mag helaas nog niet mee

4 jaar geleden

In het ziekenhuis is dit helaas alleen bij de 20w echo, en het consult erna bij de arts moet weer alleen.. maar dit vind ik al erg fijn!

4 jaar geleden

Ik kreeg bericht vandaag dat de partner wel weer mee mag naar een consult/echo in de praktijk... maar de 20-weken is in het ziekenhuis, en daar mag hij weer niet mee 😢

4 jaar geleden

Ik heb hem morgen, en heb hem jammer genoeg onder de werk uren van mijn vriend 😕 als ik dit had geweten had ik een ander tijdstip gekozen 🤷🏼‍♀️