10 Reacties

2 jaar geleden

Nouu die van ons blijft echt niet lekker bij ons liggen. Die maakt er 1 groot feest van zelfs als ze ziek is馃槴

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft nog nooit een nacht bij ons in bed geslapen!!

2 jaar geleden

Reactie op Denisejarno

Nouu die van ons blijft echt niet lekker bij ons liggen. Die maakt er 1 gro ...
Hier ook, laatst toen wij allemaal corona hadden en hij ook en na 20 huilbuien snachts was ik het beu en pakte ik hem bij ons. Niemand heeft toen meer een oog dicht gedaan馃ぃ馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op Denisejarno

Nouu die van ons blijft echt niet lekker bij ons liggen. Die maakt er 1 gro ...
En dat was de 1e keer dat we het probeerde dus niet voor herhaling vatbaar hahaha

2 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Hier ook, laatst toen wij allemaal corona hadden en hij ook en na 20 huilbu ...
Haha ja hier net zo 1 groot feest

2 jaar geleden

Reactie op Lotje6

Mijn zoontje heeft nog nooit een nacht bij ons in bed geslapen!!
Hier ook nog nooit. Ja als newborn bovenop me. Maar verder nooit. Moet er ook echt niet aan denken馃き

2 jaar geleden

Hier heeel af en toe, na een uur spelen valt ze tussen ons in in slaap. Ik lig nooit fijn ben ook dan bang dat ze uit bed rolt ofzo. Dus leg haar bij voorkeur in haar bed dat is in ons geval voor iedereen beter.

2 jaar geleden

Ja heel herkenbaar! Onze zoon heeft tot 6 maanden elke nacht naast mij gelegen omdat hij echt niet alleen wilde slapen en ik echt helemaal kapot was toen. Nu is hij bijna anderhalf en ik mis hem soms. In de ochtend leg ik hem vaak bij ons neer, maar daar heeft hij geen geduld meer voor馃檭

2 jaar geleden

Ik snap je heel goed! Zo fijn als ze lekker naast je ligt te knorren.

2 jaar geleden

Heel herkenbaar. Wij hadden het er laatst over en prompt kwam hij weer twee keer bij ons liggen 鈥榮 nachts.