6 Reacties

één jaar geleden

Zou het kunnen zijn dat ze met haar vinger in de neus heeft gezeten? Dat er door de verkoudheid iets niet fijn voelde in haar neus? Koorts kun je zetpil tegen geven, en misschien zou je toch even je huisarts kunnen bellen en vragen bij welke hoogte van de koorts je in actie moet komen en waar je verder op moet letten bij de verkoudheid en ademhaling. Heel veel succes!

VRIEND

één jaar geleden

Op zich is koorts niet zorgwekkend en bloedneus ook niet maar weet niet of het in die combinatie wel iets is. Hebben jullie grote temperatuur verschillen met dag en nacht waar jullie nu zijn? Dit kan bloedneus veroorzaken. Bij twijwel zou ik even de huisarts bellen en dit telefonisch met assistent bespreken. Hopelijk knapt ze snel weer op en hebben jullie nog een fijne vakantie.

één jaar geleden

Hi! Mijn dochter heeft bij verkoudheden regelmatig snachts een bloedneus gehad. Wanneer ik het dan sochtends zie is het bloeden al gestopt. Je schrikt je alleen wel 7 kleuren als je sochtends het hele bed onder het bloed aantreft… 😅 Zolang het bloeden op tijd stopt is er niet veel aan de hand hoor.

één jaar geleden

Hoe gaat het ondertussen met je dochter?

één jaar geleden

Reactie op oXNyssaXo

Hoe gaat het ondertussen met je dochter?
Gelukkig weer goed! Ze is weer beter alleen nog een beetje last van een snot neus maar dat komt denk ook wel door alle airco’s hier binnen 🤗

één jaar geleden

Gelukkig weer goed! Ze is weer beter alleen nog een beetje last van een sno ...
Fijn te horen dat het weer goed gaat! Fijne vakantie!