11 Reacties
2 jaar geleden
Later naar bed zorgt er juist voor dat ze vroeger wakker worden. Hoe laat gaat ze nu naar bed?
2 jaar geleden
Reactie op Ans31
We houden altijd tussen half 7 en 7 uur aan en hebben een paar keer half 8 ...
Ik zou even op Insta een aantal slaapcoaches gaan volgen. Thenewsleepcoach bijvoorbeeld. Zij hebben altijd goede tips en leggen ook uit wat een slaapschuld voor effect kan hebben e.d.
2 jaar geleden
Reactie op siloss
Mijn zoontje wilt juisniet eerder naar bed en slaapt pas om 22 uur en hij w ...
Dan heeft hij een lange slaapschuld. Slaapt hij veel overdag?
2 jaar geleden
Reactie op Ans31
Ga ik doen
Oh en op facebook kun je ook vragen stellen bij thenewsleepcoach
2 jaar geleden
Wij hadden dit probleem ook. Half 7 werd 6 uur, werd half 6 en uiteindelijk 5 uur 🥲. Alle geprobeerd met slaapjes overdag, later naar bed etc maar niks werkte. Ik heb uiteindelijk een slaaptrainer gekocht. Zon lampje dat groen wordt als ze uit bed mogen. Deze staat op nu half 7 en we leggen elke avond uit dat iedereen gaat slapen tot het beertje (bij ons is het een beer haha) groen is. Het werkte vrijwel vanaf de eerste dag. De eerste 2 dagen hebben we het laatste kwartier samen in het donker gewacht tot de beer groen was. Nu is ze nog wel ooit eerder wakker maar gaat dan in bed zitten brabbelen en spelen met haar knuffel tot de beer groen is. Hopelijk vind je ook wat voor jullie werkt. Je zou nog eens kunnen googelen op 18 maanden slaapregressie. Succes!