5 Reacties
2 jaar geleden
Hoi lieve Silos,
Wat vervelend voor je. Onze dochter was ook een enorm slechte slaper. En nog steeds gaat het met pieken en dalen. We hebben haar heel veel tussen ons in laten slapen uiteindelijk, want dan sliepen we ten minste alle drie. Maar geen wenselijke situatie uiteindelijk. Ik begrijp je echt heel goed. Bij ons was het na onze vakantie (met jetlags) een stuk beter, maar daar heb je natuurlijk niets aan. Ik hoop dat je kleine snel slaapt, zodat je optimaal kunt genieten van die twee kleine wondertjes. Misschien heb je het al geprobeerd, maar een slaapcoach wellicht? Succes mama. Het komt goed!
2 jaar geleden
Hier zowat hetzelfde scenario. Met baby van 6-7 weken. Man slaapt in ons bed met dochter van bijna 2 omdat ze anders heeeeeel moeilijk in slaap valt. Met krijsen, huilen,... De enige manier dat ze rustig inslaapt is met iemand van ons naast haar. Wordt ook vaak wakker. Als ze bij iemand van ons ligt, slaapt ze makkelijk weer in. Ik slaap met baby in een ander bed in een andere kamer. De kamer van onze peuter is intussen omgedoopt tot een voorlopige home-office. Ik hoop dat het een fase is en dat deze niet te lang duurt. Zitten er al 6 weken mee. We hebben geen avond meer... This too shall pass denk ik dan maar. 🤷
2 jaar geleden
Hallo
Ik denk dat als je even googeld op slaapregressie 2jaar dat je veel herkenning zal vinden en mis ook wat tips die voor jullie kunnen werken. T hoort er helaas bij en is verschrikkelijk vervelend.
Succes of wat je dan ook nodig hebt 🌷
2 jaar geleden
Anders misschien een matras naast het bedje proberen? Bij ons in bed was ook nooit een succes en nu hebben we onlangs een matras bij haar naast het bedje geprobeerd. Dit werkte wel. Lig ik met m'n hand tussen de spijlen en zij gaat helemaal in mijn hand/arm liggen woelen. Zo kunnen we igg allemaal in bed blijven liggen. Wij hebben net ook 4 weken van hele onrustig nachten achter de rug, maar lijkt nu weer te herstellen. Slaapregressie misschien?