44 Reacties

4 jaar geleden

Ik vandaag intake gehad inmiddels 12.4 morgen mag ik gelijk prikken en urine weg brengen

4 jaar geleden

Ik ben zelf met 12 weken naar het ziekenhuis gegaan, toen ook direct de NIPT gedaan. Beide uitslagen net terug en zijn goed 👍🏻:)

4 jaar geleden

Bij de termijnecho werd mij verteld. Ik ben dan 11 weken

4 jaar geleden

Krijg het volgende week donderdag met 11+2 wekeb

4 jaar geleden

Moest 2 weken voor de termijnecho prikken, zou met de termijnecho zelf 11w4d zijn, werd terug gezet naar 10w3d. Blijkt dus dat ik met 8w3d al geprikt hebt l, maar dat was blijkbaar prima.

4 jaar geleden

Je moet voor 13 weken geprikt hebben. Ik heb het formulier met de echo van 11 weken meegekregen.

4 jaar geleden

Hier moet het met 12 weken. Ik ga waarschijnlijk met 12.1

4 jaar geleden

Met 11. Nog iets laten prikken. Geen stress je hebt nog alle tijd.

4 jaar geleden

Ik heb het na een goede termijnecho gedaan tegelijk met de NIPT. Toen was ik 12+4.

4 jaar geleden

Thanks voor de reacties! Stelt me wat gerust dat ik iig nog tijd heb:)

4 jaar geleden

Ik heb met 11 weken een echo gehad en ben toen ook bloed gaan prikken vior de nipt en meteen voor het algehele bloedbeeld. Van de nipt heb ik de uitslag gekregen maar van de andere nog niet. Misschien hoor ik dat bij mn volgende controle geen idee

4 jaar geleden

Met 16 weken gaan ze bij mij bloed prikken

4 jaar geleden

Na een goede termijnecho op 12 weken mag ik gaan bloedprikken.

4 jaar geleden

Hier vandaag gedaan met 12+4..gynaecoloog zei dat ik echt pas mocht prikken als ik 12 weken was(+een paar dagen🙈)

4 jaar geleden

Ik ben ervoor geprikt toen ik precies 11 weken was. Loop bij de gyneacoloog. Nu wachten op uitslag. ☺

4 jaar geleden

Ik heb bloed geprikt met 11 weken, tegelijkertijd met NIPT.

4 jaar geleden

Ik heb bloedtest gehad bij de positieve test en over 2 weken nog een dan ben ik 12weken 😊

4 jaar geleden

Ik met 8 weken dat standaard bloedonderzoek gehad.

4 jaar geleden

Ik had een bel afspraak met 7 weken. Toen hebben ze een info pakketje klaargelegd voor me. Daar zat het bij in. Met 9 weken een telefonish intake gehad. Vandaag met 11+3 eerste echo gehad en daarna bloed gaan prikken.

4 jaar geleden

Vandaag bloed geprikt. Zowel nipt als hb, glucose etc