10 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben ook 10w zwanger en precies hetzelfde gehad. Ben wel langs de gynecoloog geweest en de baby zag er goed uit, goed gegroeid en hartje gehoord. Maar naast het vruchtzakje was een klein vlekje met bloed te zien.. ik maak mij ook nog echt enorm zorgen..

4 jaar geleden

Ik ben 9 weken zwanger .in middag hen ik iets brain en een rode dropje

4 jaar geleden

Hallo, ik begrijp jullie ongerustheid. Ik heb in december een miskraam gehad. Had enkele dagen wat bloedverlies, maar geen pijn of andere symptomen. Nu ben ik terug zwanger, 9 weken, en ik ben al 2x naar de spoed gegaan. 2 weken geleden omdat ik plots veel helderrood bloedverlies had. (Donkerbruin is blijkbaar oud bloed en kan geen kwaad), helderrood is vers bloed en kan duiden dat er iets mis is). Maar er was niets mis. 2 dagen geleden weer paniek omdat ik grote klonters weefsel verloor, maar ook nu alles in orde. Mijn gyneacoloog zei me dat sommige vrouwen blijkbaar de hele zwangerschap bloed verliezen. Ik probeer me rustig te houden, maar hij verzekerde me dat ik niets verkeerd doe, om eventueel extra op controle te gaan. Eigenlijk moet je het zo bekijken, zolang je geen bloeding hebt zoals je menstruatie, moet je je niet ongerust maken. Maar ik begrijp meer als een ander dat dit gemakkelijk praten is. X

4 jaar geleden

Reactie op Dorien B

Hallo, ik begrijp jullie ongerustheid. Ik heb in december een miskraam geha ...
Ik heb ook een miskraam gehad begin januari en dat was enorm pijnlijk. Ik kan alleen maar afwachten en dat is al enorm moeilijk.. hoop dat het goed zal gaan met ons en de baby

4 jaar geleden

Ik ben nu ook 11 weken zwanger. Sinds vannacht heftige krampen. En oud bruin bloed/slijm. Maak me enorn veel zorgen. Maar mijn verloskundige zegt aankijken of het aanhoud en opletten of het geen heldee bloed wordt... vind zo spannend

4 jaar geleden

Fijn dat alles in orde is meis! Ik heb zelf sinds vanochtend n klein btje bloedverlies Ondanks dat het me niet zal helpen toch ook paniek hier .. In februari een miskraam gehad met 6+3 en direct erna weer zwanger Heb wel al de vk gebeld en die kan voor nu alleen zeggen om af te wachten ... Vreselijk gevoel dit ..😔

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 11weken en heb in ene keer beetje bloedverlies maar voel helemaal niks is de derde keer al deze zwangerschap. Eerste nooit last van gehad. Moet ik me zorgen maken. Moet wel utrogestan opsteken. Kan het daar aan liggen

3 jaar geleden

Hier vant zelfde..11w vandaag. gisteren na de sex roze bloedverlies. Vandaag nx meer tot 16h plots weer wel 2x rood roze. Nu weer nx meer... zien hie het morgen is en anders de gyneco bellen...onzeker pff

3 jaar geleden

Ik heb van week 7 tot week 10 bijna elke dag bloedverlies gehad. Was elke keer een druppel oud bloed. Maar gisteren was ineens veel, heb wel 4 keer moeten afvegen. Helder bloed. Vandaag naar de verloskundige geweest, maar met de baby alles helemaal goed. Schijnbaar heel gevoelig bij de baarmoedermond.

3 jaar geleden

Ik ben ook 10w zwanger en precies hetzelfde gehad. Ben wel langs de gynecol ...
Ik heb dit ook is niet erg ik heb wel platte rust aan me been niets opnemen geen kindjes ook meer dus neer liggn