14 Reacties

4 jaar geleden

Het hoeft niet meteen iets ergs te betekenen. Kijk wat het artikel zegt.

4 jaar geleden

Het hoeft niet meteen iets ergs te betekenen. Kijk wat het artikel zegt.
Lief! Bij een eerste zwangerschap had ik er luchtig ingestaan. Maar gezien dit nu de 8e zwangerschap is.... 🙄 Uiteraard hoop ik van harte dat het helemaal niks is, maar tot nu toe is bloedverlies bij elke zwangerschap het voorteken geweest dat er iets niet goed was.

4 jaar geleden

Hi Kim, ik begrijp je reactie zo goed... zeker met zo’n voorgeschiedenis.... hier ook meerdere miskramen en ook een molazwangerschap, en ik reageer met dezelfde schrik op bloedverlies. Bel idd naar het ziekenhuis. Laat het controleren en laat je geruststellen voor zover dat kan. Ik heb zelf ook wat last van bloedverlies, af en aan, maar ik houd me er maar aan vast dat zolang het bruin is, het om oud bloed gaat. Als het helderrood is, dan zou ik iig direct de vk of de gyn bellen. Ik hoop zo voor je dat het deze keer goed mag gaan. Is je enorm gegund. Houd je ook maar een beetje vast aan die echo. In 95% van de gevallen, wanneer er al hartactiviteit is vastgesteld, gaat het goed! Je bent niet alleen, ook al voelt het misschien wel zo. Hou vol! Dikke digitale knuffel.

4 jaar geleden

Reactie op surprised by joy

Hi Kim, ik begrijp je reactie zo goed... zeker met zo’n voorgeschiedenis... ...
Wat een lieve reactie 🥰 Bloedverlies was gisteravond echt duidelijk helder rood. Nu godzijdank niet meer. Maar het zet je wel weer behoorlijk op scherp allemaal

4 jaar geleden

Reactie op Kimvermeij

Lief! Bij een eerste zwangerschap had ik er luchtig ingestaan. Maar gezien ...
Blijf hoop houden, ondanks dat het al zo vaak mis is gegaan. Het moet een keer lukken! Ik heb ook meerdere miskramen gehad. Bij de eerste had ik zelfs geen pijn of bloedverlies, dus het viel mij zwaar toen ik te horen kreeg dat het hartje niet meer klopte. Maar nu ben ik inmiddels weer zwanger en ik probeer echt positief te blijven en niet iedere keer bij elke steek meteen angstig te worden. Ik weet dat het heel lastig is, maar wij kunnen dit!! Bel inderdaad even de verloskundige. Met jouw voorgeschiedenis word je hopelijk snel geholpen. Ik hoop dat er niks aan de hand is en dat je in november eindelijk jouw gezond kindje in je armen mag sluiten.

4 jaar geleden

Vanmiddag om 15:15 naar de gynaecoloog. Pfff... Laten we duimen

4 jaar geleden

Reactie op Kimvermeij

Vanmiddag om 15:15 naar de gynaecoloog. Pfff... Laten we duimen
Laat maar ff weten hoe t ging, hoop voor je dat alles oke is!

4 jaar geleden

De echo was godzijdank goed. Dinsdag weer terug (die echo afspraak stond al gepland)

4 jaar geleden

Ik ben super blij voor je! Het geeft me ook een beetje steun, ik heb morgen een echo controle, ik heb sinds gisteren middag bruine afscheiding, vanochtend een kleine beetje bloed gehad, en menstruatie pijn... Vk maak ze geen zorgen omdat het best veel gebeurd maar ik was de hele ochtend aan het huilen 😞🙏🏼

4 jaar geleden

Oef heftig.. hier ook sinds 7 weken bloedverlies, nu 9,5 week onderweg. Gister ook weer een spoed echo gehad en gelukkig is alles goed. Schijnbaar bloed mijn baarmoedermond snel (door het zitten in de zon). Hier ook al 4 miskramen gehad en het blijft in je hoofd spoken.. Sterkte.

4 jaar geleden

Ik ben super blij voor je! Het geeft me ook een beetje steun, ik heb morgen ...
Heel veel sterkte! Hopelijk heb je morgen gewoon een goede echo. Die onzekerheid is echt killing he

4 jaar geleden

Reactie op Kimvermeij

Heel veel sterkte! Hopelijk heb je morgen gewoon een goede echo. Die onzeke ...
Dankjewel xx 🙏🏼

4 jaar geleden

Oef heftig.. hier ook sinds 7 weken bloedverlies, nu 9,5 week onderweg. Gi ...
Jij ook veel sterkte! Godzijdank was je echo wel gewoon goed. Het houd je inderdaad wel flink bezig

4 jaar geleden

Ik had met 6 weken ook bloedverlies en dit heeft 2,5 week aangehouden. Ik had voornamelijk bruin verlies maar ben ook wat rode stolsels verloren. Ik heb hierna 2 echo’s gehad en op beide echo’s zag het er helemaal goed uit en had de baby en sterk kloppend hartje. Momenteel is mijn bloedverlies gestopt en ben ik al bijna 10 weken. Ik heb me ook heeeeeel erg druk gemaakt en ik weet precies hoe je je voelt! Probeer je geen zorgen te maken en het rustig af te wachten. (Ik weet het is super moeilijk.)