6 Reacties
één jaar geleden
Ik ken de boekjes niet, maar kan me op zich wel voorstellen dat bijvoorbeeld een ster wel iets is waar een kind zich aan kan "vasthouden", even los van of je het zelf iets vindt. Een kind kan zich nog niet zo goed verplaatsen in iets abstracts, dus als hij oma mist, kun je vrij makkelijk met hem naar de lucht kijken en de sterren aanwijzen en zeggen dat oma altijd bij hem is? Of iets in die trant... je komt denk ik al gauw uit bij zoiets of de hemel?
Anders zou je eens kunnen zoeken op rouw met kinderen, er is vast wel eea over te vinden... heel veel sterkte gewenst voor jullie! ❤️
één jaar geleden
Heel veel sterkte alvast 🌟 Ben net even gaan zien online, heb gelukkig zelf zoiets nog niet moeten aanbrengen: “Anna’s moemoe is dood”, zelf één herrinerings boekje laten maken? Ik kom uit op “vaarwel”.
Verder weet ik het niet zo goed omdat er inderdaad vaak sterretjes en verwijzingen zijn. Veel succes!
één jaar geleden
Weet niet wat haalbaar is maar ken je de herinneringsboekjes oma vertel eens. Daar kan ze zelf iets inschijven enz door middel van vragen die er instaan.
Net gezocht op google: omdat ik je zoveel mis. Is dat wat??
Heel veel sterkte in dit proces. Hier is oma ook overleden maar helaas te jong om het te kunnen beseffen.💜💜
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op Petra81
Weet niet wat haalbaar is maar ken je de herinneringsboekjes oma vertel een ...
Bedankt voor de reacties.
Is gelukkig nog tijd samen. Net diagnose gekregen maar ook met prognose van max een jaar en maar zin hoe het gaat lopen.
Dat invulvoek lijkt mij mooi, ik zal aan haar vragen of ze dit wil, kan me ook voorstellen dat ze da te confronteren is. Maar het is wel nu of nooit Denk dat het voor mijn man ook heel waardevol zou zijn, zijn geen grote praters.
één jaar geleden
Mijn moeder is onlangs overleden en ik heb zelf een boekje gemaakt. Kan gewoon online. En dan ook met foto's van mijn moeder erin. Zo hoop ik dat hij haar meer blijft herinneren ook.
Heel veel sterkte!
VRIEND
één jaar geleden
Mijn moeder is onlangs overleden en ik heb zelf een boekje gemaakt. Kan gew ...
Gecondoleerd. Wij maken regelmatig foto's en ook fotoalbums is inderdaad fijn om te hebben.
Heb 'vertel eens...' boek gegeven. Laren weten dat het helemaal aan haar is dit wel/niet in te vullen, als ze het niks vind ook goed natuurlijk. Vond het een mooi idee dus ook voor mezelf eek invul boek gekocht. Binnenkort wat invullen en dan bijv over 10 jaar weer ofzo.