24 Reacties

4 jaar geleden

cas, daan , bo

4 jaar geleden

sarah, sophie, siem, mats, bas, tim? ;-)

4 jaar geleden

Meisje Hailey. ING ric** Leah. Ric. ** Noëmi. Ing -—-----—-—-------------- Jongen Jaivy. ING ric Christian ING Ric ** Die met 2 sterren heeft onze voorkeur er zijn er al 6 namen gewist Wij zijn ook 13 weken

4 jaar geleden

Daan, Toon, Maaike,Maartje, allemaal leuke Hollandse namen.

4 jaar geleden

Joep

4 jaar geleden

Wij vinden Anna voor een meid heel leuk.. Maar ik ben een Disney fan en vanwege Frozen twijfel ik er heel erg aan of iedereen dan gaat roepen ja vanwegen Disney natuurlijk..... Maar bij lieke vind in Lotte heel leuk. Anne is ook heel leuk. Voor een jongen Rick of Bas ook heel leuk

4 jaar geleden

Meisje Hailey. ING ric** Leah. Ric. ** Noëmi. Ing -—- ...
Leuk onze dochter heet Hailey ❤️ Nu opzoek naar een leuke naam voor de tweede💞

4 jaar geleden

Je hebt een app voor babynamen. Die kun je verbinden met de telefoon van je partner. Beide kunnen jullie dan uitkiezen wat jullie leuk vinden, net als bij Tinder. En uiteindelijk zie je wat je match is. Oa zwitsal babynamen app is er, maar ook nog andere. Ik vond Zwitsal duidelijk maar oneindig en veel herhaling. Dus ik heb nu weer een andere app gedownload omdat wij met de namen van zwitsal er voor een jongen niet uitkomen🤣🤣

4 jaar geleden

Mees, Mats, Job, Joep, Sep, Cas, Rinse, Sam, Morris, Finn, Jens, Boet, Bobbie, Jip, Guus Nora, Lea, Jula, Marit, Saar, Marlin, Fenne, Pien, Sara, Bente, Roos, Lente, Nina, Ninthe, Mara Britt, Bo, Jinte, Isa, Maartje, Mila, Evi, Fien

4 jaar geleden

Vieve, Mees

4 jaar geleden

Wij zijn er al over uit maar dat ga ik nog niet delen haha..

4 jaar geleden

Wat een leuke namen worden er al genoemd! Lastige is dat heeeeeel veel namen al afvallen omdat we grote vriendengroep en grote familie hebben die allemaal van hetzelfde type namen houden (of zelf die naam hebben😅). En dan nog een hele kritische man.....maar keep on posting. Zitten echt nog namen tussen waar ik nog niet aan heb gedacht.

4 jaar geleden

Ik vind Luuk mooi bij Lieke! 🤗

4 jaar geleden

Sanne...Jos

4 jaar geleden

Lianne - Mason

4 jaar geleden

Wat leuk, mijn dochtertje heet ook Lieke! Ik kijk stiekem even mee met dit topic, haha

4 jaar geleden

Zwitsal app is leuk voor namen. Soort tinder maar dan voor baby namen😅

4 jaar geleden

Reactie op SaNoy

Je hebt een app voor babynamen. Die kun je verbinden met de telefoon van je ...
Klopt deze app heet Kinder. Super handig haga

4 jaar geleden

Mijn meisjes heten Meike en Lotje, ook heerlijke Hollandse namen (vind ik zelf natuurlijk😅) Vind het nog lastig over namen te denken nu ik niet weet of het een jongetje of meisje is.. Bij Lieke vind ik Hanna, Floor of Merel bijvoorbeeld leuk (staan ook nog op mijn lijstje ☺️) Voor een jongen lastiger, daar heb ik nog niet eerder over nagedacht. Mochten jullie leuke suggesties hebben voor bij mijn namen dan heel graag!

4 jaar geleden

Fien