19 Reacties

5 jaar geleden

Owww bah zo herkenbaar. Na weken slecht geslapen te hebben en chagrijnig te zijn toch de huisarts gebeld. Ik heb omeprazol gekregen en het heeft echt geholpen!

5 jaar geleden

Heb ook 4 dagen last van gehad. Bijna in een zithouding geslapen, nadien 4 dg alleen soep gegeten. Nu nergens meer last van of het kindje is ingedaald? As dinsdag 37 wk

5 jaar geleden

Ik heb helaas hetzelfde en wordt er echt misselijk van...

5 jaar geleden

Precies hetzelfde hier... al wekenlang, eerst minder branderig, nu wel. Zit ook echt alleen in de keel, niet lager... vk zei dat maagzuur meer vanuit de borst kwam, maar kan me niet voorstellen dat het dat niet is

5 jaar geleden

Helaas heb ik het ook al een aantal weken. Ik neem tegenwoordig een rennie voor het slapen gaan.

5 jaar geleden

Ooh verschrikkelijk, het komt hier zelfs omhoog 🤢 Blegh

5 jaar geleden

Heb ik ook, merk dat ik het niet heb als ik frisdrank en chips aan de kant laat staan in eerste plaats. Soms heb ik het ook v andere dingen die ik eet, is beetje trial en error.. Maar voelt niet als maagzuur, idd zo brandend vanachter in keel. Ik volg vr tips :)

5 jaar geleden

Hier ook een brandende keel en oorpijn al 3 dagen, soms gaat het even weg. Ik heb er vooral last van als ik voorover buk of posities neem waardoor je buik klemt zit. 1 dag was ik er zo beroerd van dat ik echt een aantal uren moest gaan liggen. Sterkte allemaal!

5 jaar geleden

Hier ook regelmatig last van, ondanks dat de kleine wel is ingedaald al 😅 heb er een nacht echt niet van kunnen slapen, elke houding die ik aannam kwam het maagzuur weer! Rennies helpen gelukkig wel en goed letten op wat ik eet/drink (geen zure dranken, koffie of hele vette dingen)!

5 jaar geleden

Ja heb ik ook. Alsof je keel in de fik staat. Pfff dat ga ik niet missen hoor maagzuur

5 jaar geleden

Sinds week 15 van mijn zwangerschap al last van branden maagzuur. Nu bijna 34 weken en slaap bijna zittend en kan niet veel eten want dat zorgt voor een brok in de keel. Ik Heb Antagel gekocht bij de apotheek, dat verlicht wel iets. Wellicht ook iets voor jou?

5 jaar geleden

Ik zal dan idd de Rennie even proberen! Baby is bezig met indaling maar het wordt er idd niet minder op. Thanks voor de tips!

5 jaar geleden

Verschikkelijk maagzuur met vlagen hele dag. Eet ze hele dag als te erg word. word er soms ook.misselijk van

5 jaar geleden

Wat bij mij enorm goed helpt: melk drinken!!

5 jaar geleden

Antagel is mijn lifesaver

5 jaar geleden

Hier ook erg veel last van maagzuur. Ik gebruik Antagel, echt een super middel😁

5 jaar geleden

Ik had dit wel maar nu neem ik omeprazole en dit is voor mij echt een wondermiddel

5 jaar geleden

Rennie suikervrij ! Werkt top!

5 jaar geleden

Dag allemaal, Over dit onderwerp is recent een ander topic geopend, waar ik jullie vanaf nu graag naar wil doorverwijzen voor het delen van ervaringen met en tips die helpen tegen brandend maagzuur. Het topic heet 'Maagzuur' en is ook te vinden via https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2020/maagzuur-wr9QYQ Dit topic ga ik dan nu sluiten. Mocht je het niet eens zijn met mijn beslissing, laat het mij dan vooral weten. Lieve groet, Anna