19 Reacties

5 jaar geleden
Owww bah zo herkenbaar. Na weken slecht geslapen te hebben en chagrijnig te zijn toch de huisarts gebeld. Ik heb omeprazol gekregen en het heeft echt geholpen!

5 jaar geleden
Precies hetzelfde hier... al wekenlang, eerst minder branderig, nu wel. Zit ook echt alleen in de keel, niet lager... vk zei dat maagzuur meer vanuit de borst kwam, maar kan me niet voorstellen dat het dat niet is

5 jaar geleden
Hier ook een brandende keel en oorpijn al 3 dagen, soms gaat het even weg. Ik heb er vooral last van als ik voorover buk of posities neem waardoor je buik klemt zit.
1 dag was ik er zo beroerd van dat ik echt een aantal uren moest gaan liggen. Sterkte allemaal!

5 jaar geleden
Hier ook regelmatig last van, ondanks dat de kleine wel is ingedaald al 😅 heb er een nacht echt niet van kunnen slapen, elke houding die ik aannam kwam het maagzuur weer! Rennies helpen gelukkig wel en goed letten op wat ik eet/drink (geen zure dranken, koffie of hele vette dingen)!

5 jaar geleden
Dag allemaal,
Over dit onderwerp is recent een ander topic geopend, waar ik jullie vanaf nu graag naar wil doorverwijzen voor het delen van ervaringen met en tips die helpen tegen brandend maagzuur. Het topic heet 'Maagzuur' en is ook te vinden via https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2020/maagzuur-wr9QYQ
Dit topic ga ik dan nu sluiten. Mocht je het niet eens zijn met mijn beslissing, laat het mij dan vooral weten.
Lieve groet,
Anna