17 Reacties

2 jaar geleden

Gisteren voor het eerst 2 kleine stukjes. Ze is volgende week 6 maanden. Ik vind het dood eng hahaha. Maar ze trekt het letterlijk uit m'n handen. Het ging heel goed! Klein stukje beetje nat gemaakt en in dr wang gedaan. Ze maakte goed kauwbewegingen en t was zo op.

2 jaar geleden

Ja zeker, hij is nu 5,5e maand. Eet nu een halve boterham zonder korst, met wat boter en soms wat fruit erop. In kleine stukjes. Korstje geven we in z'n hand. Gaat heel goed!

2 jaar geleden

Als ik ontbijt, vlak voordat hij zijn flesje leeg heeft krijgt hij een stukje broodkorst van mij. Daar mag hij op sabbelen en dan met meld wegspoelen. Roald is nu 24 weken, maar heeft nog geen tandjes dus meer durf ik hem niet te geven maar hij heeft wel al door dat hij moet slikken en gaat niet meer zo snel kokhalzen

2 jaar geleden

Ik vind het ook zo spannend!

2 jaar geleden

Hier alvast wat kleine stukjes. ( Als je korstje geeft wordt mevrouw gulzig馃う) nu kleine stukjes korst en dan gaat goed . Ik leg het broodje wel van tevoren op aanrecht zodat het wat droog is.dit voorkom een deegbal. Wil deze week denk ik beginnen met stukjes geven met eerst alleen boter. En dan kijken we wel verder.

2 jaar geleden

Yes, deze week 6 maanden hier en krijgt een korstje in zn handje om te oefenen. Uiteindelijk geef ik hem er kleine stukjes van in zn mond. Nu nog droog, hij kauwt er lekker op en speeksel in overvloed haha Misschien eens van de week met boter en/of pindakaas

2 jaar geleden

Wat voor brood kopen jullie?

2 jaar geleden

Hoe groot zijn de stukjes die jullie geven? Hebben jullie een foto? Ik vind het toch wel eng, bang dat ze stikt ofzo 馃槉

2 jaar geleden

Gewoon het brood dat wij ook eten. Wel bruin. Zonder pitjes en zaadjes. Moet er wel erbij vermelden dat mijn zoontje zelden krampjes heeft gehad dus dat durf ik wel aan. De stukjes zijn niet groter dan je vinger nagel. Max 1x1 cm ofzo Haha bij gebrek aan foto nu.

2 jaar geleden

Reactie op Suuskexx

Hoe groot zijn de stukjes die jullie geven? Hebben jullie een foto? Ik vind ...
Haha, ik vind het ook doodeng.. heb het van de week mijn man laten geven omdat ik er de zenuwen van kreeg 馃槄

2 jaar geleden

Ik wil ook binnenkort gaan beginnen met brood, maar vind het ook doodeng. Ik vind het ook wel lastig om zoveel hapjes en dingen tussen alle slaapjes en flessen door te geven.

2 jaar geleden

Reactie op Lindseeey

Ik wil ook binnenkort gaan beginnen met brood, maar vind het ook doodeng. I ...
Ja dat vind ik ook! Qua hoeveelheden.. want met zoveel moet er ergens qua fles weer geminderd worden lijkt me..

2 jaar geleden

Reactie op Sgp

Ja dat vind ik ook! Qua hoeveelheden.. want met zoveel moet er ergens qua f ...
Ja bij het cb zeiden ze bij mij dat de fles een soort vanzelf door voeding vervangen gaat worden. Ik ben benieuwd.

2 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Wat voor brood kopen jullie?
Lichtbruin om mee te beginnen, over maandje over op ons eigen brood, wat meestal volkoren is.

2 jaar geleden

Reactie op Suuskexx

Hoe groot zijn de stukjes die jullie geven? Hebben jullie een foto? Ik vind ...
Tip: gebruik een schaar! Zo ideaal om brood in kleine stukjes te krijgen. Weet niet of het goed te zien is op de foto, enige duidelijke foto die ik zo kan vinden