1103 Reacties

4 jaar geleden

11 weken ! 🥰

4 jaar geleden

Wow al bestwel duidelijke, mooie buikjes! Hebben jullie het mensen al verteld? Lijkt me best lastig om met een buikje nog goed te verbergen. Ik ben nu wsl iets meer dan 6 weken, nog niet echt zichtbaar dus. Merk wel dat strakke broeken niet fijn zitten en drukken op mn buik

4 jaar geleden

Wil je ochtend of avond foto, dat is bij mij de afgelopen tijd nogal een wezenlijk verschil. Al is vanmorgen niet heel veel anders dan gisteren avond 😎 ben 10+3 maar vanwege mn bmi zal het voor een ander moeilijk te zien zijn. Ofwel, ik geniet erg mee met jullie foto's. Hopelijk dat ik verderop het wel durf te maken en delen...

4 jaar geleden

Reactie op Beertje1

Wow al bestwel duidelijke, mooie buikjes! Hebben jullie het mensen al verte ...
Ik was 6 weken en kon het niet meer verbergen. De mensen begonnen vragen te stellen. Ik heb het aan familie vroeg verteld! 21/4 echo 3 maand 🥰 Spannend dus !

4 jaar geleden

Reactie op Meez

Wil je ochtend of avond foto, dat is bij mij de afgelopen tijd nogal een we ...
Alle buikjes zijn mooi en mag je trots op zijn, ongeacht je bmi😘

4 jaar geleden

Reactie op Beertje1

Wow al bestwel duidelijke, mooie buikjes! Hebben jullie het mensen al verte ...
Ik heb t al moeten vertellen , idd door mijn buikje en ook doordat ik een verpleegkundige. Mijn broek begon ook te knellen rond 6weken en vanaf 8w al positiebroeken moeten aandoen!

4 jaar geleden

9 weken .. nog niet veel te zien 🙈

4 jaar geleden

Links: 5+4 Midden: 7+2 Rechts: 9+1 Ik moet nu ineens goed zoeken waar mijn buik is haha want hij lijkt compleet geslonken te zijn... 😅 Volgende week de eerste echo, zo veel zin in! 🥰

4 jaar geleden

11 weekjes

4 jaar geleden

9+2

4 jaar geleden

Links: 5+4 Midden: 7+2 Rechts: 9+1 Ik moet nu ineens goed zoeken waar mijn ...
Mooi! Is precies wat ik ook heb. Dat ie geslonken is🤭

4 jaar geleden

8+6 vandaag 🥰 Ben zo blij dat het tot nu toe goed is gegaan.. Heb echt alle symptomen ook 😭😁😌.. Vandaag telefonisch intakegesprek volgende week vrijdag echo 😍😍😍😍😍

4 jaar geleden

9+4 zelf berekend volgende week mijn eerste echo met 10 wkn

4 jaar geleden

Reactie op MdrvanDoorn

9+4 zelf berekend volgende week mijn eerste echo met 10 wkn
Wauww!! Mooi buikje 😁

4 jaar geleden

Mooie foto’s dames! Mijn buik is echt nog plat vergeleken met die van jullie! Behalve in de avond 🙊de baby is nog zo klein.. zijn de darmen dan zo opgezet? Of is het toch wel de baby?

4 jaar geleden

10w 🥰🥰🥰

4 jaar geleden

Mooie buiken zeg! Ik ben bijna 10 weken maar nog niks te zien. Wat een verschil dan bij iedereen hè

4 jaar geleden

Reactie op MdrvanDoorn

9+4 zelf berekend volgende week mijn eerste echo met 10 wkn
Oh zo leuk ik ben ook ongeveer zo op 9 weken, bij mij zijn het er wel twee 🙈

4 jaar geleden

9+5 en maandag onze eerste echo! Spannend want dit is onze eerste kleine. Ik weet dat dit niet komt van het kindje zelf, maar door de darmen. Toch is mijn buik al aardig gegroeid!

4 jaar geleden

Ik ben van redelijk plat, naar een buikje gegaan. Nu 11+1. Bij mn 1e was ik zichtbaar zwanger met 16 weken. En bij deze waren mn darmen echt van slag. Ik ben 3 kilo afgevallen alleen mn buik en borsten zijn gegroeid✌🥳